Gett בשת"פ עם Adika: שליחויות מהאתר תוך שעתיים ב-25 שקל

המזמינות מאתר האופנה Adika יוכלו לקבל את המוצרים תוך שעתיים באמצעות שליחי Gett ■ בשלב הראשון השירות יופעל בת"א, ר"ג, גבעתיים ובני-ברק, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00

גט טקסי / צילום: סטודיו Gett
גט טקסי / צילום: סטודיו Gett

אחרי הפרחים, חברת Gett (לשעבר גט טקסי) נכנסת לתחום הקניות המקוונות באמצעות שיתוף-פעולה עם אתר Adika, דרכו יוכלו המזמינות לקבל חבילות בטווח של שעתיים ובמחיר של 25 שקל.

התחרות על כיסה של הקונה הווירטואלית צוברת תאוצה באמצעות שלל אתרים שקמו לאחרונה - של רשתות אופנה ובכלל. אלא שעדיין נתח השוק של הקונים אונליין הוא קטן יחסית - אך מצוי בסימן עלייה. אחד החסמים הוא סוגיית המשלוח - ראשית בהיבט המחיר שלעתים מוציא את הטעם מכדאיות העסקה; ושנית בהיבט הפרוצדורה - בעיקר אם היא כרוכה בדואר ישראל ולבסוף מהצורך להמתין מספר ימים עד לקבלת הפריטים.

לא מעט אתרים מצאו פתרונות עוקפי דואר, והאחרון שבהם כאמור הוא אתר Adika, שמציע שירות באמצעות Gett. המזמינות באתר יוכלו לקבל את הפריטים שרכשו בטווח זמן של שעתיים באמצעות שליחים שיבצעו את השליחות על קטנועים.

בשלב הראשון השירות יופעל בתל-אביב, רמת-גן, גבעתיים ובני-ברק, ובהמשך יורחב לאזורים נוספים. השירות יופעל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00-17:00. המזמינות יוכלו לעקוב אחד מיקום השליח על המפה ו"לנדנד" לו במידת הצורך. 

לפני כחצי שנה חנכה Gett את שירות השליחויות שלה עבור לקוחות פרטיים שמעוניינים להעביר חבילות של עד 3 ק"ג. מחיר המשלוחים עומד על 25-55 שקל, וההבטחה היא להעברה מהירה (10 דקות). שיתוף-הפעולה עם אתר Adika הוא ההסכם העסקי הראשון במסגרת שירות השליחויות של Gett.