אחותה של ענבל אור לאיתן ארז: "מאיזה חומר אתה עשוי?"

שיר אור יוצאת להגנת אחותה בפייסבוק ופונה למפרק הזמני של אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז, בפוסט נסער במיוחד: "אני מבינה שאחרי כל-כך הרבה זמן שלא הייתה לך עבודה, וקיבלת תיק כזה מתוקשר, אתה מרגיש בעננים"

ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי
ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי

קשה להתעלם ממידת החשיפה התקשורתית שמקבל לאחרונה סיפורה של ענבל אור. יחד עמה נהנה מאור הזרקורים המפרק הזמני של חברת אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז.

אור - שעד לא מזמן נחשבה לידוענית מומחית בתחום הנדל"ן ונהנתה מתשומת-לב של כלי התקשורת ןהתראיינה בתוכניות טלוויזיה רבות - סובלת היום מתופעה הפוכה, וכמעט כל יום נחשפים פרטים נוספים על ההתנהלות הבעייתית שלה לכאורה.

אחותה של ענבל אור, שיר אור, יוצאת להגנתה בפייסבוק ופונה למפרק של אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז, בפוסט נסער, בו היא ומאשימה אותו, בין היתר, בשימוש בכלי התקשורת בצורה "מביישת" כדי לקבל "אהדה" מהעם ולהשפיל כביכול את ענבל. 

"לאיתן ארז הגדול! מי אתה, בן אדם? ומאיזה חומר אתה עשוי?! אני חייבת לדעת לאן עוד אתה רוצה להגיע? ולאיפה עוד אתה רוצה להיכנס? אני מבינה שאחרי כל-כך הרבה זמן שלא הייתה לך עבודה, וקיבלת תיק כזה מתוקשר, אתה מרגיש בעננים. ולא רק בעננים, גם משתמש בכל כלי תקשורת בצורה כל-כך מביישת!!! אתה דורך בכל הכוח על בן אדם שהוא כבר מת. כמה שפל אתה יכול להיות, ולאן עוד אתה רוצה להגיע? אתה יודע שלענבל אין את הכוח להתמודד עכשיו מולך, אבל יבוא יום, וגם זה יגיע. 

"אנחנו מכבדים את החלטת בית המשפט שמינה אותך, וכולם חושבים שאתה מלאך שבא לעזור לכל הנושים שיש לחברה. ומה שהם לא יודעים - שזה בדיוק ההפך. ברגע שמישהו יקדיש קצת זמן ויבדוק את ההיסטוריה שלך, יבין שמכולם אתה דואג רק לעצמך, ואת זה עוד נוכיח בהמשך.  

"ארז, גם לפרק חברה יש דרך לעשות! אבל אותך זה לא מעניין, אם יש כאן ילדים באמצע שלא מבינים כלום ומפחדים לצאת מהבית. אתה מעלה פרסומים שקריים, עוד לפני שאתה בודק. קודם להעלות בשביל לקבל אהדה מהעם ולפגוע בכל הכוח בענבל, שלצערי זה באופן אישי, ורואים את זה. ואני לא באה להצדיק את ענבל, שלא תבין לא נכון, את זה בית המשפט יעשה ולא אתה. אין לך זכות לשפוט אותה, ובטח לא עם הרזומה שלך!" כך שיר אור.