ביהמ"ש ברומניה דחה את הבקשה לצו מעצר נגד בני שטיינמץ

נדחו גם הבקשות למעצרם של טל זילברשטיין ומשה אגבי, המעורבים לכאורה עם שטיינמץ בהשתלטות לא חוקית על חווה ברומניה ■ בא-כוחם, עו"ד יובל ששון: "לא דבק כל רבב בפעילותם העסקית"

בני שטיינמץ / צלם: סיון פרג`
בני שטיינמץ / צלם: סיון פרג`

בית המשפט ברומניה דחה את הבקשה להוציא צו מעצר נגד המיליארדר בני שטיינמץ, יועץ התקשורת ואיש העסקים טל זילברשטיין ומשה אגבי, המקורב לשטיינמץ.

זאת הפעם השנייה שבית המשפט הרומני דוחה את בקשת התובע המחוזי הרומני, לאחר שלפני מספר שבועות כבר דחה בית המשפט העליון הרומני בקשה דומה.

לפי פרסומים שונים בישראל ובחו"ל, שטיינמץ והשניים הנוספים הסתבכו בפרשה של חשדות לשחיתות לכאורה, שבמרכזה ניסיון להשתלט שלא כדין על חווה חקלאית בשטח של 28 דונם, שערכה עשרות מיליוני יורו. העבירות המיוחסות להם הן שוחד, מירמה והלבנת הון.

בתגובה להחלטת בית המשפט הרומני, אמר עו"ד יובל ששון, בא-כוחם של השלושה: "לא דבק שום רבב בפעילותם העסקית של מרשיי. כל מה שיש כאן זה בקשות חסרות בסיס שנדחות פעם אחר פעם על-ידי בית המשפט, ואנחנו משוכנעים שכך יהיה גם בהליך העיקרי. פעולות התובע המחוזי אינן עולות בקנה אחד עם כללי המשפט הרומני והבינלאומי, ואין מאחוריהן ולו שמץ של אמת".