לראשונה מזה 40 שנה: הפועל ב"ש אלופת המדינה בכדורגל

הפועל ב"ש ניצחה את בני סכנין 1-3 וזכתה לראשונה מאז 1976 בליגת העל בכדורגל ■ במקביל, מכבי ת"א הביסה את מכבי חיפה 0-6, אך זה לא הועיל לה, והיא הפסידה את הצלחת

הפועל באר-שבע היא אלופת המדינה בכדורגל, לראשונה אחרי 40 שנה. הפועל באר-שבע ניצחה בביתה את בני סכנין בתוצאה 1-3. במסגרת המחזור האחרון של העונה בליגת העל בכדורגל, שמרה על המקום הראשון וזכתה בצלחת האליפות. מאור בוזגלו, מאור מליקסון ובן שהר כבשו את השערים לזכות באר-שבע, אחרי שער יתרון מוקדם של סכנין באצטדיון טרנר.

במקביל, מכבי תל-אביב הביסה מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד בתוצאה המרשימה 0-6, אך סיימה את העונה במקום השני. ערן זהבי הבקיע שלושער לזכות האלופה היוצאת.

הבעלים של הפועל באר-שבע, אלונה ברקת, חגגה אחרי שנים של ניסוי וטעייה ואמרה לגלי צה"ל: "אושר מטורף, אני חושבת שהמון זמן חיכינו לזה. יש פה עיר מופלאה, אוהדים מדהימים שרצו את זה, וכל-כך רצינו לתת להם את זה. זאת הייתה עונה מופלאה, נחגוג, נשמח ונתחיל לחשוב על העונה הבאה". 

ערב המחזור, הפועל באר-שבע נמצאה במקום הראשון בטבלה, והיא הובילה על מכבי תל-אביב בשתי נקודות. ניצחון של הפועל באר-שבע על בני סכנין באצטדיון טרנר הכתיר אותה לאלופת המדינה, לראשונה מזה 40 שנה, כשהאליפות הקודמת של באר-שבע הייתה ב-1976.

כדי לעקוף את באר-שבע ולזכות באליפות, מכבי תל-אביב הייתה צריכה לנצח את מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד, וכן באר-שבע הייתה צריכה להפסיד או להגיע לתיקו במשחק מול בני סכנין. כל תוצאה אחרת יכלה להעניק את תואר האליפות לבאר-שבע.