למצוא טיסות במחירי רצפה: אתר ישראלי חדש שכדאי להכיר

הלהיט הבא בשוק התיירות הישראלי? הכירו אתר שהושק השבוע, המאפשר למצוא את כרטיס הטיסה הזול ביותר לכל יעד שתבחרו ומספק את כל המידע שחשוב לדעת בהזמנת טיסות ■ צפו בווידאו

צ'ק אין, מנוע חיפוש אקספלורר / צילום: צילום מסך
צ'ק אין, מנוע חיפוש אקספלורר / צילום: צילום מסך

שני אתרי אינטרנט ישראלים חדשים בתחום התיירות יצאו ממש בימים האחרונים מהניילון. ישנם כבר לא מעט מנועי חיפוש המציעים לתייר הישראלי למצוא מידע אודות חופשתו הבאה דרכם, ואליהם מצטרף עכשיו שחקן חדש: האתר אקספלור, שהקימו שני יזמים ישראלים חובבי טיולים ונסיעות.

המיוחד באתר הזה, בשונה מאתרים אחרים, הוא שהוא מגיש את המידע בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, והכוונה היא למחיר שנשלם בשורה התחתונה לאחר חישוב כל העלויות, כולל הכבודה ושאר האותיות הקטנות.

עוד ייאמר לזכות האתר שהוא כולל את כלל היעדים בעולם ואת כלל חברות התעופה, כולל חברות הלואו-קוסט.

הצגת המידע המבוקש כוללת עד 10 יעדים במקביל עם אופציה לשלב שני יעדים בנסיעה אחת. האתר גם מציע דירוג יחסי לכל טיסה בהתאם למדדים קבועים ומציג לגולש עד כמה כל טיסה משתלמת בהשוואה לכלל האופציות הזמינות ובהתאם למאפייני החיפוש הרצויים.

באתר מדגישים כי כל החיפושים מתבצעים מול חברות התעופה בזמן אמת, ולכן המחירים המוצגים הם מעודכנים כך שלא תהיה הפתעה בשלב ביצוע ההזמנה.

בשלב זה האתר אינו פועל בפורמט סלולרי. 

איי-קרוז

טרנד הנופש בשייט כבש את הנוסע הישראלי. במהלך 3 השנים האחרונות הביקוש עבור נופשי שייט צמח ב-50% והביא עמו שחקנים חדשים לענף. כעת מציע אתר איי-קרוז (Icruise.co.il) לחסוך את דמי התיווך של סוכני הנסיעות ולבצע הזמנה אונליין לאלפי הפלגות ברחבי העולם המתעדכנות בכל רגע.

האתר נמצא בבעלות קרוז טרוול, והוא מציע הפלגות בחברות השייט הבולטות, בהן קרניבל קרוז, סלבריטי, נורווג'יאן, רואיל קריביין ועוד.

את הנופש אפשר למצוא כחבילה, עם או בלי טיסה ומלון, לפני או אחרי ההפלגה. מנעד המחירים הוא רחב וכולל גם דילים של הדקה ה-90.