הצצה למלון שהוכתר כטוב ביותר בעולם היום

ניהיוואטו, אתר נופש קטן ובלתי מוכר באי סומבה באינדונזיה, זכה בתואר המלון הטוב בעולם בסקר המלונות השנתי של מגזין "Travel & Leisure" לשנת 2016

ניהיוואטו (Nihiwatu), אתר נופש קטן ובלתי מוכר באי סומבה באינדונזיה, זכה בתואר המלון הטוב בעולם בסקר המלונות השנתי של מגזין "Travel & Leisure" לשנת 2016.

המלון, שמושך גולשים מכל העולם בשל תנאי הגלישה האידיאליים שמאפיינים אותו, מציע לאורחיו 32 סוויטות המעוצבות בהשראת בקתות הקש המסורתיות באי. למלון יש גם ספא מבודד, הממוקם בין טראסות אורז, אליו ניתן להגיע בנסיעה ברכב ספארי.

המלון הוקם בשנת-1998 בידי זוג אמריקאי -גרמני שחיפש ומצא את הגל המושלם לגלוש עליו. הגל, שכונה "צידו של האלוהים", נשבר אל החוף בדיוק מחוץ לבית המלון, ורק 10 גולשים מורשים לרכוב עליו ביום.

בשנת 2012 הוא נרכש על-ידי יזם בשם כריס ברץ', אשר שידרג אותו והפך אותו לאתר נופש יוקרתי המציע אטרקציות גם לאלה שאינם נמנים עם חובבי הגלישה: תוכלו לצאת לטיול רגלי לאורך החופי או לתוך הג'ונגל למפל מים כחול וצלולים, להשתתף בשיעורי יוגה על החוף, לרכב על סוסים או לחתור על סאפ לאורך נהר וונוקה.

במלון, הממוקם על שטח של 5,600 דונם, תמצאו גם 3 מסעדות המגישות מאכלי ים יוצאים מן הכלל.

הווילות במלון מוצעות במספר גדלים, ולחלקן צמודה גם בריכה פרטית, כאשר עבור חדר אחד תשלמו כ-650 דולר ללילה, ועבור וילה בת 5 חדרים כבר תיאלצו להיפרד מ-12 אלף דולר ללילה.