אלפי ישראלים שיתפו: הסרטון על ת"א ששובר את הרשת

"לכי תז**יני תל אביב, את וכל החארטות שלך", כך נפתח סרטון התדמית המקורי שעלה השבוע לרשת והפך בתוך שעות ללהיט ויראלי ענק

תל אביבים, יוגה/ צילום: מתוך הוידאו
תל אביבים, יוגה/ צילום: מתוך הוידאו

"לכי תז**יני תל אביב, את וכל החארטות שלך", כך נפתח סרטון ההסברה הכי מדויק שייצא לכם לראות בזמן האחרון. הוא עלה לפייסבוק שלשום ובתוך שש שעות כבר הפך ללהיט ויראלי עם אלפי לייקים ושיתופים.

הסרטון נוצר על ידי רן טל ונמרוד מגל, סטודנטים בני 27 שלומדים קולנוע באוניברסיטת תל-אביב. "עבדנו על הסרטון בחודשיים וחצי האחרונים", מספר טל, "וכולו צולם בתל-אביב כמובן".

"הסרטון נעשה עבור הביגי זי, שהוא אחד מקבוצות הברים הקיימות בתל-אביב, שמפעיל את הדיזי פרישדון, הטנג'יר, החוג הצפוני ועוד. המטרה הייתה ליצור סרטון וויראלי - ואכן עמדנו ביעד", הוא אומר.

"על הרעיון חשבנו במהלך ישיבה שהשתתף בה גם דני הלוי, אחד השותפים בקבוצה. ביחד הגענו כולנו לרעיון של לקחת את המונולוג של אדוארד נורטון מהסרט "השעה ה-25" ולהשתמש בו כמקור השראה: "אמרנו - בואו נעשה משהו דומה, אבל נרוץ על תל-אביב ונספר כל מה שאנחנו שונאים, אבל גם אוהבים בה, עם דגש על אוהבים", אומר טל.

"במונולוג של נורטון אין הרבה אהבה, אבל אנחנו מעבירים את המסר שכל מה שמעצבן אותנו - זה גם מה שאנחנו חולים עליו בעיר הזאת. תל אביב זו עיר אדירה! הסרטון בא מנקודת מבט שצופה מהצד ולא מתערבת, והיה חשוב לנו שהוא ייצא כמה שיותר ריאליסטי. זו תל אביב על יתרונותיה ומגרעותיה. היא פשוט לא מתיימרת להיות מה שהיא לא".

תודה רבה לטל לויטוס וליאורה גולומב על הסיוע בהכנת הידיעה