מקרואטיה עד קפריסין הטורקית: מנהלים מספרים על החופשה האחרונה

מה עושים המנהלים כשהם יוצאים לחופשה, לאן הם טסים, האם הם באמת מתנתקים מהעבודה, והאם אירועי הטרור בעולם גרמו להם לשנות תוכניות?

יאיר שבירו / צילום: אלבום משפחתי
יאיר שבירו / צילום: אלבום משפחתי

חגיגה בלקנית 

יוסי גורן, מנכ"ל גמאטרוניק

- האם טסת/תטוס הקיץ לחופשה?

"כן, ממש לפני מספר ימים שבתי משבוע בקרואטיה". 

- למה דווקא לשם?

זה יעד שיש אליו טיסות ישירות, יש שם ים, שמש והרבה נופים ואתרים שמתאימים לביקורים יומיים ולכל גיל".

- האם ביקרת ביעד זה בעבר?

"לא - זו פעם ראשונה שלי בקרואטיה, וממש התרשמתי לטובה". 

- האם שינית תוכניות בעקבות המצב בעולם (טרור)? 

"כן. אני נמנע מלהגיע לאזורים מתוירים, במיוחד כשאני נוסע עם כל המשפחה. צריך להרגיש ביטחון ונחת בחופש, גם על חשבון ביקור באתרים 'חשובים' כאלה ואחרים". 

- עם מי אתה טס?

"טסתי עם כל המשפחה: אשתי, שלוש הבנות שלי, החתנים וכמובן 11 הנכדים האהובים שלי - 18 אנשים בסך-הכול. בשבילי חופשה משפחתית שכזו היא חוויה מושלמת". 

- ומה היעד הבא?

"קודם כל, כמי שמאמין במוצרים כחול-לבן, נראה לי שהחופשה הבאה תהיה באילת. לגבי חופשה בחו"ל - קרואטיה בהחלט פתחה לי צוהר לבלקן, והייתי רוצה לבקר במקדוניה בשנה הבאה". 

יוסי גורן והנכדים בקרואטיה / צילום: אלבום משפחתי
 יוסי גורן והנכדים בקרואטיה / צילום: אלבום משפחתי

"גן עדן אמיתי" 

יאיר שבירו, מנכ"ל ובעלי שבירו חולון

 - האם טסת/תטוס הקיץ לחופשה? 

"לפני כשבועיים טסנו לקפריסין הטורקית למשך 4 ימים למלון אלקסויס. האירוח מבוסס על הכול כלול, והכוונה להכול כלול יותר מכלול. בילינו בעבר במלונות הכול כלול מפוארים, אבל כאן היה שפע של אוכל, אטרקציות ובילויים שקשה מאוד להכיל ב-4 ימים: 10 בריכות, 12 מסעדות, ברים, מועדוני לילה, קזינו, אולמות אירועים, באולינג, ספא, פארק מים ומגלשות ענק וחוף ים פרטי בתוך מפרצון". 

- למה דווקא שם?

"הכול התחיל לפני כחודשיים בארוחת ערב עם חברים, שסיפרו לנו על האזור של קפריסין הטורקית, שהוא שונה לגמרי מקפריסין היוונית, גם במנטליות וגם בסוג המלונות והאירוח. נדלקנו והחלטנו שנוסעים לשם. לאחר שקיבלנו את ההמלצה מהחברים, ביררנו על היעד וקיבלנו גם המלצות נוספות מסוכן הנסיעות. כמו כן, בגלל שזו הייתה חופשה קצרה, רצינו יעד קרוב, ומדובר בחצי שעה טיסה בלבד". 

- האם ביקרת ביעד זה בעבר?

"לא. זו הפעם הראשונה אבל בהחלט לא הפעם האחרונה". 

- האם שינית תוכניות בעקבות המצב בעולם?

"בהתחלה קצת חששנו לטוס לקפריסין הטורקית בשל המצב הביטחוני בטורקיה, אך הובהר לנו באופן חד-משמעי שבקפריסין הטורקית אין כל קשר למאורעות האחרונים. אני יכול להמליץ בלב שקט לכל מי שמחפש גן עדן אמיתי במרחק של טיסה קצרה - זה המקום".

- עם מי טסת?

"טסנו 3 משפחות ו-10 ילדים, אבל לא הרגשנו את הילדים. הם היו עסוקים כל היום במכלול האטרקציות והפארקים במלון, ואנחנו המבוגרים בילינו במקומות האחרים ונפגשנו בארוחות ובלילה. יש יתרון גדול שאתה טס עם חברים מהארץ, ומראש יש לך חברה קבועה. מבחינתי זה מוסיף לאווירה במקום ענק שכזה, שאחרת אתה יכול ללכת בו לאיבוד". 

- ומה היעד הבא?

"קנקון, מקסיקו". 

יאיר שבירו / צילום: אלבום משפחתי
 יאיר שבירו / צילום: אלבום משפחתי

להתאהב מחדש במשפחה

איתי גורפיל, בעלים ומנכ"ל אולסייל

- האם טסת/תטוס הקיץ לחופשה?

"טסתי עם משפחתי לשבוע בכרתים". 

- למה דווקא לשם?

"כרתים הוא יעד קלאסי מבחינתנו, כי אנחנו אוהבים לשלב גם מנוחה וגם טיולים. זה האי האהוב עלינו בגלל האותנטיות שלו: אפשר בבוקר להשתזף בים ואחר-הצהריים לעלות להרים ולבקר בכפרים שנראים כאילו קפאו במאה ה-17. גם מזג-האוויר נפלא, והחום לא מעיק". 

- האם ביקרת ביעד זה בעבר?

"כן, בשנה שעברה". 

- האם שינית תוכניות בעקבות המצב בעולם?

"כן. בדרך-כלל אנחנו מבלים בקיץ באירופה הקלאסית, אוהבים מאוד לצאת ל-ROAD TRIP עם רכב שכור ולבקר במספר מדינות. אך בגלל המצב הביטחוני באירופה, חשבנו רבות והחלטנו שאנחנו מעדיפים יעד קרוב יותר". 

- עם מי את/ה טס? 

"עם משפחתי, אשתי אורלי ושלושת ילדיי - יהונתן מאיה וגלי. חופשה משפחתית היא הזמן האידיאלי להכיר מחדש ולהתאהב מחדש במשפחה. ביומיום אני מרגיש שאין לי מספיק זמן לבלות עם הילדים, ודווקא לאחר חופשות משפחתיות אני מרגיש שלמדתי עליהם המון דברים שלא הכרתי בהם. אנחנו מאוד אוהבים לצאת לחופשות מורכבות, טיולים חוצי מדינות עם רכב שכור, TO TAKE A WALK ON THE WILD SIDE. מאז שנולד בני הקטן (שנתיים וחצי), אנחנו משתדלים להרגיע מעט עם ההרפתקנות. לאחר שיגדל, נחדש את טיולי הדרך שלנו".

- ומה היעד הבא?

"אנחנו מאוד אוהבים יעדים בישראל, גם מתוך אידיאולוגיה, וגם כי אנחנו מרגישים הכי בנוח במדינה שלנו. החופשה הבאה שלנו היא באילת בסוכות". 

משפחת גורפיל בבריכה / צילום: אלבום משפחתי
 משפחת גורפיל בבריכה / צילום: אלבום משפחתי

ם על הרחבה מחודשת של הפעילות כמעט לרמה שלפני חשיפת הפרשה.