בראק אן.וי: רכישה בדורטמונד ומימון מחדש של 146 מיליון אירו

ההלוואות החדשות מובטחות, בין היתר, בשיעבוד מדרגה ראשונה על מלוא זכויות החברה ב-11 נכסים מניבים בגרמניה

שמעון וינטרוב / צילום: תמר מצפי
שמעון וינטרוב / צילום: תמר מצפי

חברת הנדל"ן בראק קפיטל אן.וי מבצעת מימון מחדש בהיקף של כ-146 מיליון אירו (כ-620 מיליון שקל) ל-3 הלוואות מ-3 בנקים גרמניים, הצפויות לשאת ריבית שנתית משוקללת של 1.25% במקום כזו של 2.25% שנשאו ההלוואות הנפרעות, בהיקף של 113 מיליון אירו (כ-480 מיליון שקל).

בבראק  ציינו כי "ההלוואות החדשות מובטחות, בין היתר, בשיעבוד מדרגה ראשונה על מלוא זכויות החברה ב-11 נכסים מניבים, הכוללים בסך-הכול כ-173 אלף מ"ר מגורים להשכרה וכ-26 אלף מ"ר שטחי מסחר להשכרה בגרמניה".

במקביל עדכנה החברה על השלמת רכישת יותר מ-170 דירות בעיר דורטמונד תמורת כ-8 מיליון אירו, עיקר הסכום בהלוואה מבנק גרמני. שיעור התפוסה עומד על כ-96% ודמי השכירות השנתיים (ברוטו) מגיעים לכ-630 אלף אירו.

בראק אן.וי מתמחה בהשקעה בנדל"ן בגרמניה ונסחרת בתל-אביב לפי שווי של כ-2.24 מיליארד שקל, לאחר שהניבה תשואה של 84% ב-3 השנים האחרונות (42% השנה). בשבוע שעבר מכרו בעלי השליטה בחברה, שמעון וינטרוב ורונן פלד, כ-7% ממניותיה למשקיעים מוסדיים בישראל תמורת כ-160 מיליון שקל באמצעות קבוצת ההשקעות בראק קפיטל ריל אסטייט (BCRE).

בראק אן.וי עוסקת ב-3 תחומים מרכזיים: השכרה וניהול של יותר דירות למגורים, השכרת נכסים מניבים (מסחר ומשרדים) וכן ייזום פרויקטים להקמת ומכירת דירות למגורים.