שלי שמיר-קינן מונתה לסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל

תחליף את אלון זמיר, שפורש בתום 7 שנים בתפקיד כדי "לחפש את האתגר הבא"

שלי שמיר קינן / צילום: שזוקה כהן
שלי שמיר קינן / צילום: שזוקה כהן

שלי שמיר-קינן מונתה לסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל במקומו של אלון זמיר, שפורש בתום 7 שנים בתפקיד כדי "לחפש את האתגר הבא". 

שמיר-קינן (43) מילאה מספר תפקידים בקבוצת החברה המרכזית למשקאות. ב-6 השנים האחרונות היא שימשה כסמנכ"לית השיווק של נביעות. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית השיווק של קרלסברג ישראל. 

זמיר (47) מסיים את תפקידו בקבוצה לאחר שורה של תפקידים בכירים בחברה המרכזית למשקאות, בהם בתחומי השיווק, הסחר והמכירות, התפעול וניהול יחידות רווח גדולות.

בשנים האחרונות הוביל זמיר מספר מהלכי שיווק, ובהם "קמפיין השמות", השקת פיוז טי (על רקע הפרידה מנסטי), השקת הכפר הדיגיטלי הראשון במסגרת "קוקה-קולה ווילג'", פרויקט הקיץ "סאמר לאב", "מפעל המיחזור" ועוד.

זמיר מסר: "זו החלטה לא קלה לעזוב מקום שבו התפתחתי מקצועית ואישית לאורך השנים. אני חש גאווה עצומה במנהלים ובעובדים שגידלתי במהלך עבודתי בקבוצה, וכן בבנייה ובקידום צמיחת המותגים אשר היוו אתגר משמעותי עבורי. חדשנות וטכנולוגיה הם מנוע צמיחה ויתרון שיווקי מובהק, ובזאת אמשיך לעסוק גם בעתיד. תפקיד סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל היה חלום שהתגשם. תודה לכל מי שהלך עמי בדרך המדהימה הזו ועזר לי להגשים את החלום. אני יוצא לחפש את האתגר הבא".