LG השיקה את הסמארטפון V20 בישראל - כמה יעלה?

המכשיר החדש יימכר החל מסוף השבוע בחנויות ובחברות הסלולר ■ הוא כולל מייצב וידאו 2.0, סאונד משופר, יכולות הקלטה משופרות ומצלמה עם זווית צילום של 135 מעלות

חברת LG וחברת רונלייט השיקו הבוקר את סמארטפון החדש של היצרנית הדרום קוריאנית - ה-V20, חודשיים לאחר שהושק בעולם. מדובר במכשיר אטרקטיבי הן מבחינת יכולות והן מבחינת מחיר לחובבי הפאבלטים.

ה-V20 יימכר החל מסוף השבוע בכל ערוצים ההפצה, כולל חנויות וחברות הסלולר בסכום של כ-3,400 שקל. הוא יגיע בגוונים טיטניום וכסוף, כאשר החברה הקוריאנית שולחת עקיצה לחברה המתחרה סמסונג ומציעה את המכשיר שלה עם סוללה נוספת בערכה באופן קבוע וללא הגבלת זמן.

ה-V20, מגיע עם שלל תכונות משופרות ביחס לאחיו הבוגר ה-V-10. המכשיר החדש כולל מייצב וידאו 2.0, סאונד משופר, יכולות הקלטה משופרות ומצלמה עם זווית צילום של 135 מעלות.

גולת הכותרת של המכשיר היא העובדה שמדובר במכשיר הראשון שמושק עם מערכת ההפעלה אנדרואיד נוגט 7.0. המסך הוא בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD. המכשיר מגיע עם נפח אחסון של 64 ג'יגה, ו-100 ג'יגה חינם בגוגל דרייב.

 

LG החלה אתמול במכירה מוקדמת עד סוף השבוע. כל מי שירכוש את המכשיר יקבל במתנה מצלמת 360 ומארז עמיד למים למצלמה, משקפי VR ורמקול LG Flow P7 בשווי כולל של 2,500 שקל. מתחילת השבוע הבא ועד סוף החודש, אומרים ב-LG ישראל, מי שירכוש את ה-V20 יקבל מצלמת 360+ משקפי VR במתנה. שווי ההטבה 1,500 שקל.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל: "אנחנו מציבים שוב רף חדש בכל הנוגע לאיכות וטכנולוגיה בעולם הסלולר ואנחנו גאים להיות שותפים ראשונים של גוגל להשקת האנדרואיד החדש. ה-V20 ללא ספק הנו המכשיר החזק ביותר בשוק היום עם מעבד מהיר, יכולות צילום וסאונד המתקדמות ביותר ועוד".