"תאג"ד" שוברת שיא: 8 מיליון צפיות לפרקי סדרת המקור של yes

"תאג"ד", הדרמה היומית של yes שעלתה לאוויר לפני כחודשיים, הפכה עפ"י הגדרת החברה לסדרה המצליחה שלה בכל הזמנים ■ yes כבר הודיעה כי הסדרה תחודש לעונה נוספת

"תאג"ד", הדרמה היומית של yes שעלתה לאוויר לפני כחודשיים, הפכה על-פי הגדרת החברה לסדרה המצליחה שלה בכל הזמנים. עד כה נרשמו 8 מיליון צפיות לפרקים ששודרו, בעוד של"פאודה" למשל - אחת ההצלחות הגדולות של החברה שאף נרכשה לאחרונה על-ידי נטפליקס - נרשמו על-פי החברה 7 מיליון צפיות.

מנתונים נוספים של החברה עולה כי בפרק הפתיחה של "תאג"ד" צפה נתון המקביל ל-82% מהלקוחות, כולל הזמנות ב-VOD, הקלטות וצופים שצפו בפרק יותר מפעם אחת. בשאר פרקי הסדרה צפו בממוצע 59% מהלקוחות.

לפי דוחות הרבעון השלישי של בזק שפורסמו לאחרונה, ל-yes יש כיום 618 אלף לקוחות. עוד עולה מנתוני החברה כי 83% מהצפייה ב"תאג"ד" מתבצעת באמצעות פלטפורמת ה-VOD, וכ-65% ממנויי ה-VOD מזמינים את הסדרה באופן קבוע.

הסדרה זוכה להצלחה גם ברשתות החברתיות עם כ-100 אלף עוקבים לעמוד הפייסבוק שלה ועוד כ-35 אלף לעמוד הסדרה באינסטגרם. הקליפ לשיר "הכול כלול" בביצוע השחקן אור אדרי, שמגלם בסדרה את בן לולו, זכה לכמעט מיליון צפיות מאז שעלה ליוטיוב לפני כשבועיים.

"תאג"ד" - שאותה יצר התסריטאי והבמאי ציון רובין, ששירת בצבא כחובש גדודי - מספרת את סיפורו של גדוד קרבי בצה"ל התקוע אי-שם, ומתמקדת בעלילות צוות החובשים בו.

בסדרה מככבים בין השאר תומר קפון, דניאל גל, שירה נאור, אור אדרי, דין מורישניקוב, קובי פרג' ויחזקל לזרוב.

הסדרה הופקה על-ידי אולפני הרצליה. ב-yes כבר הודיעו כי לאור הצלחת הסדרה, שפרק הסיום שלה ישודר ביום שני הבא, היא תחודש לעונה נוספת.

אופיר רבינוביץ', מנהל מחלקת הפקות המקור ב-yes, מסר: "'תאג"ד' הצליחה לסחוף אחריה קהל צופים אדוק ונאמן מן היום הראשון לעלייתה לאוויר. הסדרה עוסקת בנושא מרכזי בהוויה הישראלית באמצעות תסריט אמין וקאסט שחקנים מרענן, שהביאו לנתוני צפייה יוצאי דופן בטלוויזיה רב-ערוצית".