צפו: שרון פרי שוב מתפשטת - לקמפיין בעשרות אלפי שקלים

פרי הצטלמה לקמפיין של פלאפון למוצר להגנה ממתקפות סייבר ■ פרי: "הפסקתי להסתתר, ואני בטח לא מתכוונת להשתנות. הנה אני נטו", ואז היא מורידה את החולצה

שרון פרי קמפיין פלאפון
שרון פרי קמפיין פלאפון

מגישת הטלוויזיה שרון פרי שוב מתפשטת - הפעם לקמפיין פרסומי שקיבלה מחברת פלאפון לקידום המוצר החדש להגנה ממתקפות סייבר שהושק אתמול. הקמפיין צפוי להכניס לפרי עשרות אלפי שקלים.

פרי, כזכור, עמדה במרכזה של סערה לפי כשלושה חודשים לאחר שהסמארטפון שלה נגנב מרכבה ותמונות עירום שלה פורסמו ברשת. גם לאחר החשיפה המביכה, פרי אמרה כי היא "לא יכולה להגיד שלא תצטלם שוב בעירום", וכנראה את המשפט הזה היא ופלאפון מיישמים הלכה למעשה בקמפיין החדש.

בטיזר לקמפיין שפירסמה פרי באינסטגרם שלה היא אומרת: "הפסקתי להסתתר, ואני בטח לא מתכוונת להשתנות. הנה אני נטו", ואז מורידה את החולצה.  

פרי התראיינה לתוכנית חיסכון בערוץ 2 לרגל השקת הקמפיין ואמרה כי היא החליטה לאמץ את המשפט "אם אי אפשר לנצח אותם - תצטרף אליהם", בהתייחס לעירום המרומז שבקמפיין. "זה עשה לי שירות טוב מאוד", היא הוסיפה. 

פרי נשאלה בראיון גם אם בעקבות הפצת תמונות העירום שלה היא תיזהר מעכשיו ולא תצטלם בעירום - והשיבה: "כולם כבר ראו, אז ממני אני אתחבא בדיוק? אני לא יכולה להגיד חד משמעית שאני אתלבש ואסגור את עצמי ואצטרף למאה שערים. לא. אני מי שאני".

פרי הדגישה, עם זאת, כי שיפרה את סיסמת הכניסה לסמארטפון שלה, הוסיפה הגנת פתיחה בטביעת אצבע וביטלה את החלונות הקופצים במכשיר.  

 

בקרוב....

A video posted by @sharon_perry_30 on