נחטף: המוצר הזה גייס 780 אלף שקל והפך ללהיט ברשת

מה כל-כך מיוחד במגבת האוסטרלית הזאת, שהצליחה לגייס כמעט רבע מיליון דולר אוסטרלי ברשת? ■ כל הפרטים בווידאו

התרגלנו לחשוב שמגבת טובה היא מגבת עבה מאוד, בעלת גוף. אולם מפתחי מגבת חדשה בשם סנטו טוענים שמגבות עבות מושכות יותר חיידקים מכיוון שהן מתייבשות לאט יותר, בזמן שמגבות זולות מאבדות את הרכות שלהן אחרי כמה כביסות בלבד.

מפתחי המגבת החדשה, צוות מאוסטרליה, החלו את דרכם אל המגבת שלהם בהתנסות בעשרות סוגים של מגבות. הם הצליחו לשלב סודות יפניים של אריגה עם טכנולוגיה מערבית וליצור מגבת אחת בעלת יכולות ספיגה מעולות, כושר דחיית ריחות רעים והיא עשויה כולה 100% כותנה יפנית. גם את שמה קיבלה המגבת מן התרבות היפנית: פירוש המילה "סנטו" הוא בית מרחץ.

למגבת הדקה צד אחד בעל טקסטורה עדינה ארוגה מכותנה, ובצד האחר לולאות חוטי אריג מגבת. שני סוגי האריגים מחוברים בתפירה עדינה ומפתחיה טוענים כי היא כבר בשימוש של בתי מלון וחדרי ספא יוקרתיים.

מלבד זה גם זוכה להצלחה כלכלית לא מבוטלת כשנכון לכתיבת שורות אלה גייסה סנטו באתר קיקסטארטר למעלה מ 281,000 דולר אוסטרלי שהם כ-780,000 שקל, כשהסכום הראשוני שביקשו לגייס הוא 12 אלף דולר אוסטרלי בלבד.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988