אלביט מערכות תספק מערכות לצבא ברזיל ב-100 מיליון דולר

ההסכם הוא הסכם מסגרת, כשההזמנה הראשונה מהחברה היא למערכות בהיקף של 7.5 מיליון דולר

אלביט מערכות  דיווחה הבוקר (א') שקיבלה הזמנות מצבא ברזיל בהיקף כולל של 100 מיליון דולר. ההזמנות נחתמו כהסכם מסגרת, כשההזמנה הראשונה היא למערכות בהיקף של 7.5 מיליון דולר.

המערכות אותם תספק אלביט מערכות לצבא ברזיל הן למערכות ירי בלתי מאויישות מסוג 12.7/7.62 מ"מ לצבא ברזיל. החוזה כולל ציוד ושרותים נלווים. עמדות הנשק הבלתי מאוישות, בשם Remax , תסופקנה במהלך תקופה של חמש שנים.

עמדות הנשק Ares Remax פותחו על ידי Ares (חברה בת של אלביט מערכות) בהתאמה מיוחדת לצרכי הצבא הברזילאי כחלק מתכנית VBTP וכבר נוסו ונפרסו בהצלחה על גבי רכבים ברזילאים מסוג גווארני 6X6 Remax. המערכת היא למעשה עמדת נשק מיוצבת, מיועדות למקלעי 12.7/7.62 מ"מ ותותקן ברכבים ממוגנים וברכבים לוגיסטיים המשתתפים בפעילות קרבית במשימות של הובלת כוחות לוחמים.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמר: "ברזיל היא שוק חשוב מאד של אלביט מערכות ואנו מרוצים מקבלת הזמנת ההמשך לאספקת Remax לצבא ברזיל, המעידה על שביעות רצון הלקוח מההזמנה הקודמת. אנו עדים לדרישה גוברת בביקוש העולמי לעמדות נשק בלתי מאוישות ומאמינים שלקוחות נוספים יצטיידו במערכות המתקדמות והבשלות שלנו".