עורך מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" עוזב את תפקידו

כשברקע פרשת מוזס-נתניהו - עידן מוטולה, עורך המוסף הכלכלי של "ידיעות", הודיע על סיום תפקידו לאחר 3 שנים ■ יישאר בתפקיד עד למציאת מחליף

בית ידיעות אחרונות / צילום: תמר מצפי
בית ידיעות אחרונות / צילום: תמר מצפי

עידן מוטולה, עורך "ממון", המוסף הכלכלי של "ידיעות אחרונות", הודיע היום (א') כי הוא עוזב את תפקידו לאחר כ-3 שנים. מוטולה כינס את אנשי המוסף והודיע להם על החלטתו, והוא יישאר בתפקידו עד למציאת מחליף.

מוטולה לא הגיב ישירות לשאלת "גלובס" האם העזיבה קשורה לפרשת מוזס-נתניהו שנחקרת בימים אלה, אך בתגובה שהעביר נאמר בין היתר כי "במצב שנוצר זהו צעד הכרחי עבורי". גם גורמים בעיתון אישרו היום כי מוטולה קשר בין הדברים.

מוטולה, 41, נכנס לתפקיד עורך "ממון" לפני כ-3 שנים, לאחר שקודם לכן שימש במשך 6 שנים כרכז הכתבים של העיתון. הוא החליף בתפקיד את בת זוגו, יעל דרומי, שלאחר פרישתה פתחה משרד שעוסק ביחסי ציבור.

בתגובה שהעביר מוטולה נכתב כי מדובר ב"החלטה אישית לא פשוטה" עבורו, "כמי שאוהב את מקצוע העיתונות ורואה בו שליחות". עוד הוא כתב: "תודה לכל מי שחלק איתי דרך משותפת ב-15 שנים האחרונות: כתבים, עורכים, צלמים ומפיקים מעולים, שעושים עבודה קשה מדי יום כדי להביא לקוראים עיתון בעל ערך. תודה מיוחדת לרון ירון, ממנו למדתי על אנושיות לא פחות מאשר על עיתונות. מאחל לו ול'ידיעות אחרונות' הצלחה מכל הלב".