ליל הסופרבול: הנהלת Wix חוגגת גאווה ישראלית בסגנון אמריקאי

וגם: מי הגיעו לפרימיירה של ההצגה "המנהרה" בתאטרון גשר?

זהר אברהמי ושי / צילום: תומר פולטין
זהר אברהמי ושי / צילום: תומר פולטין

הקשר שבין הסופרבול לבין הפועל פתח-תקווה

הנהלת Wix חוגגת גאווה ישראלית בסגנון אמריקאי

לילה עמוס עבר על עובדי חברת Wix. אלה נותרו ערים עד לפנות בוקר במשרדי החברה בנמל תל-אביב, ולא משום שהם עבדו קשה על גירסה חדשה: ההנהלה והעובדים ערכו, בהמשך למסורת, את מסיבת הסופרבול, בה צפו כולם בשידור המשחק מארה"ב, כשרגע השיא לא היה הניצחון של ניו-אינגלנד, אלא דווקא שידור פרסומת החברה, שהוקרנה ברבע הרביעי.

כאמור, מדובר כבר במסורת. זו השנה השלישית ברציפות שהחברה מפרסמת בסופרבול, כשהפעם ככבו בה גל גדות וג'ייסון סטיית'ם.

מעבר לשידור על מסך הענק, נהנו העובדים גם מכיבוד בסגנון אמריקאי שהוגש במשאית אוכל (המופיעה גם בפרסומת), ממשחק במעין חדר מלחמה ומעוד הפתעות היי-טקיסטיות.

ואם כבר ספורטיביות, אז עד הסוף: ניר זוהר, נשיא החברה, ועומר שי, סמנכ"ל השיווק, שהם גם חברי עמותת הפועל פתח-תקווה, הקפידו ולבשו באירוע חולצות כחולות ולא את חולצות הסופרבול.

למתעניינים הם הסבירו כי בעבור "750 שקל בלבד" ניתן להצטרף ולהיות חברים בעמותה. הם ציינו כי גם אבישי אברהמי, המנכ"ל, וליאור שמש, סמנכ"ל הכספים, כבר חברים.

זהר אברהמי ושי / צילום: תומר פולטין
 זהר אברהמי ושי / צילום: תומר פולטין

אל תשכחו לתת קרדיט

קריסטין לינדאו, אנליסטית כלכלת ישראל במודי'ס, צלחה הבוקר שני אתגרים

הבוקר (ב') הזמינה חברת דירוג האשראי מידרוג את אנשי ונשות שוק ההון לבורסה לניירות ערך, כדי לקחת חלק בכנס פורום שוק החוב העוסק בקרדיט של ישראל בעולם.

אחת מאורחות הכבוד, קריסטין לינדאו, אנליסטית בכירה במודי'ס האחראית על דירוג כלכלת ישראל, איחרה קלות. כשהגיעה, היא הסבירה כי נהג המונית הביא אותה בטעות לבורסה ליהלומים ברמת-גן, במקום לבורסה לניירות ערך בתל-אביב. נקווה שזה לא ישפיע על דירוג שירותיות נהגי המוניות בישראל.

כשכבר עמדה ודיברה על הבמה, הזכירה לינדאו את "הנשיא טראמפ", ומיד עצרה והעירה כי זו כנראה הפעם הראשונה שהיא באמת אומרת את צירוף המילים הזה. הקהל מצדו צחק.

ערן היימר, מנכ"ל מידרוג, אירח בין היתר גם את ירום אריאב, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר; יעל מבורך, סגנית הממונה על התקציבים לענייני מאקרו במשרד האוצר; ד"ר מיכאל שראל, ראש פורום קהלת לכלכלה; אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש; שוקי אורן, לשעבר החשב הכללי באוצר; ואחרים.

שראל היימר  אריאב לינדאו ומבורך / צילום: יעל צור
 שראל היימר אריאב לינדאו ומבורך / צילום: יעל צור

פועלים בכמה ערוצים

על הקשר שבין ערוץ הופ לבין קבלני בניין

בשבוע שעבר ערכה התאחדות בוני הארץ במשרדיה בתל-אביב את טקס חלוקת המלגות שלה. במהלך הטקס סיפר רוני בריק, נשיא ההתאחדות, על ההחלטה לאמץ את עמותת "בדרך להחלמה", הפועלת בהתנדבות ומסייעת לילדים חולים, תושבי הרשות הפלסטינית, מהמחסומים אל בתי חולים בישראל וחזרה.

בריק סיפר כי את העמותה הקימו קצינים במילואים ופועלי בניין פלסטינים. הוא הכריז כי "זה צעד קטן במהפכה שלקחנו על עצמנו להוביל ביחסים בינינו, בוני הארץ, לעובדים הפלסטינים שעובדים איתנו כתף אל כתף".

באירוע נכחו סגניו של בריק, יוסי לוינסקי וצביקה חודרלנד; המנכ"ל, עו"ד אליאב בן-שמעון; היזמים אורי רובין, סם אולפינר, אילן גורדו ומתי מגן.

דמות מעניינת נוספת שנכחה במקום היא אלונה אבט, מייסדת ומנכ"לית קבוצת ערוצי הילדים בטלוויזיה "הופ", שנמנית עם מובילי העמותה.

רובין אבט בן שמעון ולוינסקי / צילום: חורחה נובומינסקי
 רובין אבט בן שמעון ולוינסקי / צילום: חורחה נובומינסקי

יאיר שמיר מחפש את האור בקצה המנהרה

מי עוד הגיעו והשפיעו בפרימיירה של ההצגה "המנהרה" בתאטרון גשר? 

במוצאי שבת ערך תאטרון גשר פרימיירה להצגה הפוליטית משהו "במנהרה", המספרת על המתרחש במנהרת טרור בגבול עזה-ישראל, בה נפגשים שני ישראלים ושני תושבי עזה. מעבר לשאלה הפוליטית ואולי אף לביקורת, ניתנת לקהל האפשרות להשפיע ולנסות לבחור את הסוף המועדף מבחינתו. כך, הקהל מוזמן להצביע בקלפי האם יש אור בקצה המנהרה, אם לאו.

במארחים: עוה"ד נילי ואלי זהר, יו"ר התאטרון; איש העסקים ישראל מקוב, יו"ר עמותת הידידים, וזוגתו בלה לוסטיג; לנה קריינדלין, מנכ"לית התאטרון; רודי ורותי היילפרן, מנהלת עמותת הידידים.

בקהל אלה שניסו להשפיע על קצה המנהרה נצפו: אלה ויאיר שמיר, המיועד להיות יו"ר התעשייה האווירית, מינוי לו התנועה לאיכות השלטון מתנגדת בשל טענה לניגוד עניינים מצדו של שמיר; דיתי ואלכס לנדסברג, מבעלי סנו; אירית ומושיק תאומים; אילנה ויאיר המבורגר, בעל השליטה בקבוצת הביטוח הראל; חנה פרי-זן, יו"רית פעילים; אורי לוי, מנכ"ל משותף בגינדי השקעות; ענת סטאריק דהאן, מנהלת רשת מלונות טמרס; ואחרים.

אלה ויאיר שמיר / צילום: אביב חופי
 אלה ויאיר שמיר / צילום: אביב חופי