פטנט ישראלי חדש: מוצר שימושי שהפך ללהיט ברשת

חברה ישראלית קטנה פיתחה מוצר שימושי ביותר שזוכה להתעניינות גוברת ברשת: מזוודה חדשה בשם Fugu Luggage שהיא למעשה הרבה יותר מסתם עוד מזוודה

 

תכירו את המזוודה שככל הנראה מגשימה את חלומה הרטוב של כל חובבת שופינג. היתרון של מזוודת FUGU נעוץ ביכולת שלה להתרחב. המזוודה קרויה על שם דג האבו-נפחא שמוכר בשמו היפני - הפוגו. המזוודה בנויה מאותם חומרים איתם בונים גלשני גלים והיא כוללת מדפים בילד-אין שניתנים לפירוק או הרכבה לטובת נוחות השימוש.

בעת חיבור המזוודה לחשמל, היא תיפתח תוך שתי דקות לגודל מלא. האפשרות הייחודית של "פוגו" להתקפל מגודל מלא לגודל של מזוודת Carry On מאפשרת לנוסע להימנע מהתור הארוך בצ'ק-אין לרישום מזוודה ריקה רק בשביל לסחוב איתה קניות בדרך חזרה כפי שהיה נהוג בעבר. שימוש נוסף של המזוודה הוא המזוודה נפתחת עד לגובה של שולחן, כך שהיא יכולה לשמש גם לדוגמא כשולחן איפור.

הפוגו שעלתה כקמפיין גיוס בקיקסטרטר הצליחה לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה וכעת היא נמכרת ברשת האינטרנט בעלות של החל מ-299 דולר. הרעיון לפיתוח המזוודה, הגיע בעקבות ויכוח של הממציא הישראלי יצחק אטלס, עם אישתו על איזה גודל מזוודה הם צריכים לקחת איתם לחו"ל.