סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%

קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

הפרסומת בכיכובו של השחקן דביר בנדק - המפריע למטופל אצל הפסיכולוגית - אמנם מתרכזת בצורך האנושי לקבל מענה אנושי מהבנק ולא לנהל איתו קשר רק באמצעות אפליקציה, אך נראה כי ברמת האהדה המסר מחלחל מעט פחות והפרסומת מדורגת במקום החמישי בלבד בדירוג הפרסומות האהודות. ובכל זאת, נראה כי עם העלייה בגיל עולה האהדה לפרסומת, ובנוסף היא הייתה אהודה על בעלי השכלה על-תיכונית ואקדמית.

הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסנוב, מדורגת גם השבוע בראש דירוג הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28%.

אולם בשונה משבועות אחרים, שבהם מבחינת אחוזי אהדה אף פרסומת לא התקרבה אליה, השבוע הפרסומת להוט באמצעות ראובני-פרידן - שבה שלום מיכאלשווילי, בתפקיד מאמנת הכושר זינה, מספר על אפליקציית My HOT - רושמת שיעורי אהדה של 23.4% - חצי אחוז בלבד פחות.

הקמפיין של הוט הוא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע, עם היקף השקעה שעומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון - מעט יותר גבוה מהפרסומת המושקעת בשבוע שעבר, שהייתה של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות ספרד והמזרח עם השקעה של כ-1.13 מיליון דולר.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 604 לעומת 561. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-43.3 מיליון דולר, לעומת כ-40.4 מיליון דולר.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

זכורות אהובות
 זכורות אהובות