אלעד מערכות רוכשת את פעילות נטקראפט ב-4.5 מיליון שקל

חברת יוזר טרנד (תפוז אנשים לשעבר) שבשליטת אילן בן-דב מוכרת את פעילות חברת נטקראפט בתחום חוויית המשתמש ■ רון לינדר, מנכ"ל אלעד מערכות: "מהלך אסטרטגי שירחיב משמעותית את זרוע הדיגיטל של אלעד"

אילן בן דב / צילום: רוני שיצר
אילן בן דב / צילום: רוני שיצר

אלעד מערכות הודיעה היום (ב') על רכישת הפעילות של חברת נטקראפט, העוסקת בפרויקטים ומתן שירותים בתחום אפיון, עיצוב ופיתוח בעולם חוויית המשתמש. היקף העסקה כ- 4.5 מיליון שקל, והוא צפוי לעבור את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים. אחר הצהריים נמסרה הודעה משותפת לעובדי החברות על העסקה.

נטקראפט, חברה בת של חברת יוזר טרנד (לשעבר תפוז אנשים), שבבעלות איש העסקים אילן בן-דב. בן-דב המחזיק כ- 37% ממניות יוזר טרנד צפוי לשלשל לכיסו כ-1.5 מיליון שקל מהעסקה עם אלעד מערכות.

בין הלקוחות הבולטים של נטקראפט: בזק, ביטוח ישיר, בנק המזרחי, לאומי קארד DELL-EMC , נטפים, סייזמק, מרוול ועוד. נטקראפט אחראית למהלך המוצלח של אפליקציית התורים של מכבי-דנט ששיפר משמעותית את מערך השירות של החברה ואיפשר לאלפי ישראלים להזמין תורים ישירות באתר. כמו כן, בניית האתרים של ביטוח ישיר ואפליקציית הילדים של yes. החברה מגלגלת מחזור שנתישל 13.5 מיליון שקל.

רון לינדר מנכ"ל אלעד מערכות: "נטקראפט היא מותג מוביל בתחום חווית המשתמש בישראל ובכוונתנו לשמור על המותג , העובדים והרוח היצירתית הקיימת. מדובר במהלך אסטרטגי שירחיב משמעותית את זרוע הדיגיטל ויציב את אלעד בשורה הראשונה של חברות הדיגיטל בישראל. הרעיון שעומד מאחורי המהלך הוא לאפשר ליצור פתרונות דיגיטליים מקצה לקצה, משלב האפיון, דרך הפיתוח ועם דגש על חווית הלקוח, תחום שמצוי בעיצומה של מהפכה".

עמרי רויטר, מנכ"ל נטקראפט ויוזר טרנד: "החיבור בין נטקראפט לחברת אלעד יאפשר לממש את חזון החברה למתן פתרונות דיגיטל מקיפים החל מאסטרטגיה מוצרית דרך אפיון, עיצוב ועד לפיתוח והטמעה. בין החברות יש זהות ערכים וסינרגיה טכנולוגית ועסקית מושלמת. אני מאמין שיחד נוכל לתת פתרון מצוין לשוק ולהפוך לארגון המוביל בתחום".

כזכור, לפני מספר שנים נקלע אילן בן-דב למשבר כלכלי לאחר שביצע רכישה ממונפת של חברת פרטנר, רכישה שסיבכה את עסקיו. בן-דב היה גם בעל השליטה בטאו תשואות שנקלעה, אף היא לקשיים ואיבד את השליטה בסאני.