סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 

קמפיין בזק / צילום מסך
קמפיין בזק / צילום מסך

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי. בפרסומת נראית חללית מתקרבת לכדור הארץ, וגידי גוב מנסה לשכנע את החיילים לא לפגוע בה' מכיוון שאולי היא מביאה אתה טכנולוגיה חכמה, אבל כשבמקום זאת הם מעלימים את מירי אלוני, הוא אומר שאולי בזק יעשו את הטכנולוגיה החכמה הזאת. הפרסומת הייתה אהודה בעיקר בקרב גברים. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

אל ראש טבלת הפרסומות האהובות חוזרת השבוע הפרסומת של 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן פוגשת את הצייר ואן גוך. לפי גיאוקרטוגרפיה, עם העלייה ברמת ההכנסה, עולה שיעור האהדה לפרסומת, אך עם העלייה ברמת הדתיות יורד שיעור האהדה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.6%.

הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל תבורי של ראובני-פרידן, שהייתה הזכורה והאהודה בשבוע שעבר, ירדה למקום השני בשני הדירוגים, אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים.

הקמפיין של בזק הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.3 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 653 לעומת 585 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים - כ-49.3 מיליון דולר.

זכורות וואהובות
 זכורות וואהובות

זכורות
 זכורות