רק 5,000 שקל: רחפן הצילום של רשתות הטלוויזיה הגיע לישראל

רחפן הצילום המקצועי הקטן בעולם, ה-Mavic Pro, הגיע לישראל ■ הרחפן מאפשר צילום ב-4K עם מנגנון ייצוב ב-3 צירים בגוף מתקפל ■ אורכו 20 סנטימטר, ומשקלו פחות מ-750 גרם

הרחפן מדגם Mavic Pro הוכרז בספטמבר האחרון והחל להגיע למזמינים ולחנויות כחודשיים מאוחר יותר. הוא נחשב כיום לרחפן הצילום המקצועי הקטן בעולם, בזכות שילוב של מצלמה ברזולוציית 4K עם מנגנון ייצוב ב-3 צירים, בגוף מתקפל שאורכו 20 סנטימטר ומשקלו פחות מ-750 גרם.

כעת המוצר מגיע לישראל. בנדא, יבואנית מוצרי DJI בישראל, הודיעה לפני זמן קצר כי קיבלה את כל האישורים לשיווק רחפן הצילום המתקפל של החברה בישראל, ותחל לעשות זאת בשבועיים הקרובים. המחיר: החל מ-5,000 שקל ללא אביזרים נלווים.

לתוך האריזה הצליחה החברה לדחוס כל מה שאפשר לצפות לו מרחפן של חברה שערוצי טלוויזיה משתמשים בו כדי לצלם מהאוויר: מלבד המצלמה האיכותית והמיוצבת שאמורה לספק וידאו חלק גם בטיסה במהירות מקסימלית של 65 קמ"ש, הוא כולל חיישנים למניעת התנגשות, מנגנון GPS מתקדם כדי לא ללכת לאיבוד, מערכת ראייה ממוחשבת שמאפשרת לו לעקוב אחריכם בלי שתצטרכו לנווט אותו בעצמכם וסוללה שמספיקה לכמעט חצי שעה של טיסה.

העלות של הרחפן אינה כוללת בקר ייעודי שמאפשר לו להגיע לטווח של כ-7 קילומטר.