אחד הסמארטפונים הטובים והמשוכללים בשוק הגיע לארץ

סמארטפון הדגל החדש של וואווי, ה- P10, הגיע לישראל כחודשיים לאחר שהוצג בתערוכת המובייל בברצלונה ■ קבלו הצצה מקרוב לחידושים המשמעותיים ביותר במכשיר שנחשב לאחד מהמתקדמים בשוק היום

ללא גל גדות ועדיין עם העדשות של לייקה, משיקה חברת וואווי הסינית את מכשיר הדגל שלה, ה P10, בישראל...חודשיים לאחר שהוצג בתערוכת המובייל בברצלונה.

וואווי הסינית ממוקמת שלישית בעולם במכירות מכשירי סלולר, הרבה בזכות השוק הסיני הגדול ורוצה זה זמן רב גם לכבוש את שאר העולם. אם תשאלו את קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל, היא נותנת תחרות הולמת גם בשוק הישראלי שנשלט עדיין על ידי אפל, סמסונג ו LG אך הצרכן הישראלי פוזל זמן רב לכיוון היצרניות הסיניות שמגדילות את נתח השוק שלהן בישראל מיום ליום.

ה P10 של וואווי ממשיך את קו הצילום שהציגה החברה במכשיר הקודם שלה ומשלב את עדשות לייקה הגרמניות המקנות לצלם החובב אפשרויות צילום שיפיקו תמונות איכותיות. ה P10 משלב מערך של שתי עדשות אחוריות - 12 מגה פיקסל ו 20 מגה פיקסל, המסוגלות להפיק צילומי בוקה מקצועיים ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל.

בדגם הזה, בשונה מדגמי העבר שלה, מעבירה וואווי את חיישן טביעות האצבע לקדמת המכשיר. כפתור טביעת האצבע משמש גם כלחצן הבית, חזרה אחורה ומשימות גם יחד, הכל בהתאם למחוות האצבע שתבצעו בו.

עיצוב ה P10 אינו מהפכני ודומה למדי למכשירי סלולר אחרים. המכשיר מגיע עם מסך של 5.1 אינץ ברזולוצית FULLHD, עם מעבד KIRIN 960 זיכרון עבודה של 4 גיגה בייט וזיכרון אחסון 64 גיגה בייט

וואווי משיקה בארץ גם את הגרסה הגדולה יותר של המכשיר, ה P10 פלוס שמגיע כבר עם מסך בגודל 5.7 אינץ ברזולוציית QHD, עם זיכרון עבודה של 6 גיגה בייט וזיכרון אחסון 128 גיגה בייט.

גם כאן הסוללה גדולה יותר מאחיו הקטן והיא בקיבולת של 3750 לעומת 3200 ב P10 הרגיל. והבדל נוסף וחשוב הוא שבגרסת ה P10 פלוס תקבלו מכשיר שהוא גם עמיד מפני מים ואבק בתקן IP68 ותוכלו לטבול אותו במים עד עומק של מטר וחצי לזמן של חצי שעה.

את שני המכשירים תוכלו לרכוש החל מ 25 בחודש אפריל במחיר של 2,800 לדגם ה P10 ובצבעים שחור זהב וכסוף ו- 3,500 ש"ח לדגם ה P10 פלוס בצבעים שחור לבן וכסוף.