לאחר שנה בלבד: יקי ודמני פורש מאפריקה תעשיות

ודמני מונה לתפקיד מנכ"ל אפריקה תעשיות לפני שנה לאחר שפרש מניהול אלקטרה צריכה ■ לאחרונה מכרה אפריקה תעשיות את נגב קרמיקה לקרן ויולה

יקי ודמני  / צילום:איל יצהר
יקי ודמני / צילום:איל יצהר

שנה לאחר שמונה לתפקיד מנכ"ל אפריקה תעשיות והשלים את מכירת נגב קרמיקה, הודיע הבוקר יקי ודמני כי החליט לפרשו מתפקיד מנכ"ל אפריקה תעשיות.

ודמני מונה כאמור לפני שנה לתפקיד מנכ"ל אפריקה תעשיות כדי לשקם את החברה לאחר שנגב קרמיקה נקלעה לקשיים. ודמני הצליח להשיב את החברה לפסים שתהיה ראויה למכירה לאחר הפסדים של 400 מיליון שקל וחוב של כ-700 מיליון שקל,  ולאחרונה מכרה החברה את נגב קרמיקה בעסקה שמשקפת שווי של 335 מיליון שקל מהם יוזרמו 50-75 מיליון שקל לתוך החברה והבנקים יקבלו 265 מיליון שקל.

ודמני שימש בעברו כמנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ופרש ממנה לפני 3 שנים ובהמשך, כאמור, מונה למנכ"ל אפריקה תעשיות. ודמני קיבל באלקטרה צריכה בונוסים של כ-30 מיליון שקל במהלך השנים.

"בעקבות השלמת עסקת מכירת קבוצת נגב התגבשה בידי המסקנה המתבקשת לפיה, הושג במלואו היעד המרכזי שהצבתי לעצמי במסגרת היותי מנכ"ל החברה, והוא העברת קבוצת נגב לחוף מבטחים. כאשר ההישג הגדול בעיני הוא שהעובדים, הלקוחות והספקים לא נפגעו כתוצאה מכך. עם השלמת מהלך זה, תפקיד מנכ"ל אפריקה תעשיות במבנה הארגוני הקיים של החברה התייתר, ולפיכף תם ונשלם תפקידי בחברה.

"עברתי שנה מרתקת ומאתגרת ביותר ובסיומה פעילות הברזל והפלדה אפריקה תעשיות מציגה רווח משמעותי".