למרות הדמעות: נתוני רייטינג שגרתיים למהדורת "מבט" אמש

מהדורת "מבט" בהגשת מיכל רבינוביץ', שבסופה נפרדו העובדים בשירת "התקווה", זכתה לרייטינג של 5.4% ■ תוכנית "המוסף" בהגשת גאולה אבן - שבה היא הודיעה בגרון ניכר על סיום השידורים - זכתה לרייטינג של 1.9%

גאולה אבן מהדורת מבט /צילום: מהווידאו
גאולה אבן מהדורת מבט /צילום: מהווידאו

ערב השידורים האחרון של ערוץ 1 אתמול (ג') הסתיים עם נתוני רייטינג שגרתיים. מהדורת "מבטבהגשת מיכל רבינוביץ', שבסופה נפרדו העובדים בשירת "התקווה", זכתה לרייטינג של 5.4%. אחריה שודר חצי גמר האירוויזיון (ללא השתתפות ישראל) שזכה לרייטינג של 4.4%.

חצי הגמר השני עוד יספיק להיות משודר בסוף השבוע בערוץ 1 כשלצורך כך, כפי שהודיע אתמול הכנ"ר, יושארו ברשות השידור 20 עובדים שלא יעברו בינתיים לתאגיד. עוד לפני כן שודרה תוכנית "המוסף" בהגשת גאולה אבן - בה התבשרו צופי הערוץ הראשון על כך שמדובר ביום השידורים האחרון של הערוץ - זכתה לרייטינג של 1.9%.

החל מהיום יופסקו שידורי ערוץ 1 ועל מסך הטלוויזיה תוקרן שקופית עד תחילת שידורי התאגיד ביום שני. גם רשת ב' תעבור בהמשך להשמיע מוזיקה בלבד עם עדכוני חדשות מדי שעה.

אמש במהלך הדיונים של הוועדה מיוחדת בראשות ח"כ דוד ביטן בכנסת הודיע הכנ"ר דוד האן כי לאור העובדה שהתאגיד אמור להתחיל בשידוריו ב-15 במאי, החל ממחר יועברו כל לתאגיד כל עובדי רשות השידור שהתקבלו לתאגיד. על פי האן, מדובר ב-200 עובדי טלוויזיה, 160 אנשי רדיו ועוד 87 אנשי הטלוויזיה בערבית.

הוועדה בראשות ביטן סיימה אמש את תפקידה לאחר שאישרה לקריאה שנייה ושלישית את תיקון החקיקה שיוצר שני תאגידי שידור ציבוריים: תאגיד "כאן" ותאגיד חדשות. הערב צפוי החוק להגיע למליאת הכנסת ולזכות באישור סופי.

 מבט-סוף / איור: גיל ג'יבלי
  מבט-סוף / איור: גיל ג'יבלי