באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה

יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"

יורוקום נערכת להשקה מחודשת של המותג נוקיה בישראל: ל"גלובס" נודע כי החברה בחרה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי כדי שיטפל בתקציב הפרסום של ההשקה המחודשת.

כזכור בעבר הייתה נוקיה מותג סלולר מפואר שהחזיק את השוק בישראל, אך לאחר החדירה לשוק של הטלפונים החכמים, איבדה החברה את אחיזתה בשוק לגמרי והמותג חדל למעשה להתקיים בארץ ובעולם.

בהמשך נרכשו זכויות המותג לתקופה מסויימת ע"י חברת מיקרוסופט שלא עשתה בו שימוש. כשתם מועד זכויות השימוש מכרה היצרנית הפינית המקורית על מכירת המותג ל-HMD Global Oyy - אחת הזרועות של חברת פוקסקון. זאת בנתה מכשירים חדשים אליהם הצמידה את שם המותג.

השם "נוקיה" הוא אולי מותג עבר חדש אבל בשוק מעריכים כי משימת ההשקה המחודשת והסיכוי לחזור לימי התהילה של פעם אינם גבוהים - בין היתר בשל העובדה כי לפחות ממה שנראה עד עתה המכשירים החדשים לא נושאים עמם בשורות משנות שוק שיכולות לייצר שינוי מהותי.

עם זאת, ההשקה בכנס המובייל בברצלונה הולידה תגובות נוסטלגיות רבות - בין היתר תודות לכך שאחד המכשירים שהושקו החודש הוא מחווה בכל מהותו למותג נוקיה של פעם מבחינת העיצוב. היתרונות שלו אמורים להיות עמידות וחיי סוללה ארוכים משמעותית מהמקובל. 

 

כאמור, המותג ישווק בישראל על ידי יורוקום - אותה חברה ששיווקה את המותג בעבר. אחרי הירידה הדרמטית של נוקיה עשתה יורוקום בעבר ניסיונות לקבל זיכיון לשיווק מותג סלולר אחר - אך הניסיונות לא צלחו.

יוסי לובטון מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "שמחים על הבחירה להיות שותפים להשקת הסמארטפונים של נוקיה בישראל. אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרתו של המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי. השילוב של יורוקום ונוקיה תמיד היה שילוב מנצח".