אלה החידושים הגדולים שצפויים באייפון 8 החדש

גל השמועות סביב השקתו המתקרבת של סמארטפון הדגל החדש של אפל צובר תאוצה: הצצה לשדרוגים והחידושים העיקריים שצפויים בדור הבא של מכשיר האייפון, שיחגוג השנה עשור לקיומו וצפוי להיחשף רשמית בספטמבר הקרוב

אייפון 8/ צילום : מתוך הוידאו
אייפון 8/ צילום : מתוך הוידאו

אפל מציינת השנה 10 שנים מאז יצא האייפון הראשון שלה וכולם מצפים לבשורה אמיתית ומעניינת מהאייפון 8, או בעצם בשמו האפשרי - אייפון X שיציין את חגיגות 10 השנים.

האייפון 8 אם כך נמצא ממש מעבר לפינה והשמועות וההדלפות לגביו מתגברות מיום ליום. נתחיל בזה שאנחנו צפויים לקבל בכלל 3 מכשירים כשמלבד האייפון 8, נקבל עוד שני מכשירים בסדרת ה 7S שיישארו כפי הנראה באותו הגודל כמו האייפון 7 עם שינויים טכניים ושדרוגים קלים.

האייפון 8 לעומת זאת צפוי לקבל מתיחת פנים רצינית. המכשיר יהיה עשוי כולו זכוכית כשבפעם הראשונה יגיע עם מסך מסוג OLED שיאפשר לאפל לייצר מכשיר עם מסך גדול שמגיע עד הפינות ממש ואולי אף מקומר בצדדים. גודלו המדוייק של המסך עדיין לא ודאי והדיווחים נעים בין מסך בגודל של 5.2 אינץ לגודל של 5.8 אינץ כשכך או כך יגיע המסך עד לקצוות.

כפתור הבית ששונה באייפון 7 לכפתור חצי וירטואלי, צפוי על פי הדיווחים להיות וירטואלי לחלוטין ולהיות משולב ממש במסך המכשיר, בדיוק כמו בגלקסי S8. אלא שבשונה מהגלקסי S8, טוענות השמועות כי אפל כן הצליחה לשלב חיישן טביעות אצבע בקדמת המכשיר, ממש מתחת למסך הזכוכית בדמות של קורא אופטי שיסרוק את טביעת האצבע שלכם.

באדיבות אתר HTmag.co.il