אלונה בר און: "'גלובס' ייתן כבוד למגוון דעות"

בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי

אלונה בראון/ צילום:איל יצהר
אלונה בראון/ צילום:איל יצהר

ועידת MAD 2017 של "גלובס" מתקיימת היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. היא תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל. אתר "גלובס" מעביר בשידור חי את הדיונים המרכזיים. 

בפתיחת הוועידה עלתה לנאום אלונה בר און, בעלת השליטה ב"גלובס". "זה מרגש מאוד להיות בצד הזה של האולם ולהיות חלק מהוועידה, אחרי 20 שנה שאני בצד השני", אמרה. "נכנסתי ל'גלובס' עם יובל סיגלר וענת אגמון, שבאו איתי לעשות טרנספורמציה". 

לדבריה, "אנחנו מבינים שיש פה אחריות גדולה, שיש פה סוגיות גדולות של אמון ושל שיתוף-פעולה, של חדשנות ודיגיטל, וגם לנפילת הטייקונים יש משמעות. מבחינתנו יש שפה אחת של כבוד הדדי, של כבוד למגוון דעות, ולשם אנחנו מכוונים.

"אחרי שנים לא פשוטות, המותג 'גלובס' הצליח להיות כזה חזק, שאנחנו שמחים להיות חלק ממנו היום. אנחנו קוראים לכולם לקחת חלק בקייס סטאדי שלנו. עוד שנה לא נהיה רק בחזקת המארחים, אלא נוכל לספר על המהלך שאנחנו עושים. אנחנו לא יכולים ולא רוצים לעשות את זה לבד. כל מי שרוצה לעזור, ושיש לו רעיון - מוזמן. אנחנו נרגשים מכמות העזרה שמציעים לנו. זו הזדמנות להגיד תודה".

בסיום דבריה הודתה בר און לאלי ציפורי, עד לאחרונה סגן עורך "גלובס", שיזם את הטרנספורמציה שעבר מדד המותגים. 

הוועידה תשים השנה במרכז את הטרנספורמציה על כל השלכותיה, כאשר הארגונים בעולם החדש נדרשים לא רק להסתכל החוצה על הלקוח וללמוד איך מתקשרים איתו בכלים החדשים, אלא בעיקר להתבונן פנימה, להגדיר את עצמם מחדש וללמוד מה עליהם לעשות כדי לשרוד בסביבה שלא מפסיקה להשתנות.

בין המשתתפים בוועידה: מייקל פרוהליך, מנכ"ל EMEA Ogilvy ומנהל לקוחות בקבוצת הפרסום העולמית WPP; סמנתה ברדשואו, חוקרת מדיה חברתית באוניברסיטת אוקספורד; אווה בארט, מנהלת תחום הניו-מדיה, השיווק והמיתוג בפיליפס אינטרנשיונל; שר התקשורת איוב קרא; גיורא בר-דעה, המשנה למנכ"ל קבוצת שטראוס; רן גוראון, מנכ"ל פלאפון; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים דומינוס פיצה ישראל; מארק און, מנכ"ל Gett ישראל; נעם מנלה, יועץ אסטרטגי ומומחה לתודעה רשתית; ועוד.