מנכ"ל גוגל ישראל: אנו בפתח עידן חדש בסמארטפונים

ועידת MAD 2017: גוגל זכתה במותג-העל במדד המותגים של "גלובס" ■ ברק רגב: "בשנים הקרובות נראית את רוב אוכלוסיית העולם מתחברת אונליין"

ברק רגב / צילום מסך
ברק רגב / צילום מסך

"אופי השימוש במכשירים היום שונה מלפני שנתיים או שלוש, ואנחנו עומדים בפתחו של עידן חדש של הסמארטפונים והעולמות החיים. אנחנו כל הזמנים מתחברים ליותר מכשירים חכמים, מכוניות חכמות, וחלקן יסעו גם בגפן", כך אמר ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל, בוועידת MAD 2017 של "גלובס" שמתקיימת היום (ד') בת"א, לאחר שהוכרז כי גוגל זכתה במותג העל במדד המותגים של "גלובס".

רגב ציין כי זו ההופעה הפומבית הראשונה שלו, מאז נכנס לתפקיד לפני חודשיים. "לזכות פעם חמישית במותג העל בפעם החמישית זה דבר מרגש. לצרכנים של היום יש סטנדרטים גבוהים. אנחנו והמשתמשים שלנו מוקפים כולנו ביותר מחשבים חכמים שמייעלים לנו את החיים, חוויית המשתמש משתפרת משנה לשנה והיא הופכת ליעילה ופרסונלית יותר. המכשיר שיש לנו בכיס מספר לי אם אני צריך להגיע לכנס בזמן או אם אני צריך לקחת מטרייה".

"אנחנו בפתחו של עידן שאותי באופן אישי מאוד מסקרן ומלהיב. אומנם הסמארטפונים שינו את כללי המשחק, אבל זו רק המערכה הראשונה. אנחנו כל הזמן מתחברים ליותר ויותר מכשירים חכמים, וזה כבר הרבה מעבר לסמארטפון שלנו. מכשירים שבעזרת Machine Learning הופכים לחכמים יותר, מצליחים להבין אותנו טוב יותר ולספק חוויות מותאמות אישית לכל אחד מאיתנו.

"אנחנו בתחילת הדרך בעולם של ריאליטי וממשקי קול, וחלק מהתהליך דורש התפתחות של ה- Ecosystem. מה אנחנו עושים כדי להישאר רלוונטיים? אחת הפילוסופיות שלנו אומרת תתמקדו במשתמש, השאר יצטרפו. חוויית הלקוח, זה מה שמוביל אותנו. אנחנו מאמינים שהמשתמשים הם המרכז ושאם נתרכז בהם, נצליח. זה הקו שהנחה אותנו מתחילת הדרך ועד היום - בכל דבר שאנחנו עושים.

"הדבר השני הוא להשקיע בחדשנות. טכנולוגיה כל הזמן משנה את החיים של כולנו - ברמה האישית, העסקית והחברתית. היא מקיפה ומלווה אותנו - לא משנה אם אנחנו בבית, ברכב, במשרד או ברחוב. אנחנו מאמינים שטכנולוגיה יכולה לשנות חיים, והיא כבר משפיעה על חייהם של מיליארדים מסביב לגלובוס.

"אנחנו בשנים הקרובות נראה את רוב אוכלוסיית העולם מתחברת אונליין, אמנם בישראל זה נראה טריוויאלי כי כולנו מחוברים, אבל יש עדיין מדינות בעולם שעוד לא התחברו לחברה הדיגיטלית ובשנים הקרובות אנחנו נהפוך ממיעוט לרוב". 

רגב הודה לעובדי גוגל ואמר "בלעדיהם כל זה לא היה קורה וזהו כבוד גדול עבורי לייצג אותם על במה זו".