ה-V הירוק: וואטסאפ תפתח את השירות העסקי ממש בקרוב

הגרסה החדשה של האפליקציה מונעת שימוש באימוג'י ה"וי" הירוק בשם המשתמש, כדי שעסקים וגם סלבס שיאושרו ע"י פייסבוק בשירות העסקי החדש ישתמשו בזה

וואטסאפ אפליקציה / צילום: מהודיאו
וואטסאפ אפליקציה / צילום: מהודיאו

אפליקציית המסרים WhatsApp (וואטסאפ) מבית פייסבוק עומדת לפתוח את השירות העסקי שלה ממש בקרוב - כך לפחות נראה מעדכון חדש של גרסת הבטא שלה למכשירי Windows Phone ששוחררה בשבוע שעבר. הגרסה החדשה מונעת שימוש באימוג'י ה"וי" הירוק בשם המשתמש, זאת בעוד שבגרסאות הרגילות של האפליקציה לכל סוגי הסמארטפונים עדיין ניתן להוסיף וי ירוק לשם.

האיסור להוסיף וי ירוק לשם המשתמש באפליקציה הוא ככל הנראה סימן להשקה קרובה של שירות וואטסאפ לעסקים. כבר לפני 3 חודשים דיווח האתר WABetaInfo כי מצא הוכחות לקיומה של אפליקציה נפרדת של החברה לעסקים קטנים ובינוניים.

בתחילת השבוע שעבר חשף האתר פרטים נוספים על האפליקציה, וביניהם העובדה שעסקים שיאושרו על-ידי וואטסאפ יקבלו וי ירוק לצד שמם, כדי שהמשתמשים שיקבלו מהם הודעות יוכלו לדעת בוודאות שמדובר בהודעה אמיתית.

בין שאר הפרטים, ציין האתר כי עסקים וסלבס יוכלו לשלוח הודעות רק למשתמשים שביקשו לקבל מהם כאלה, וכל משתמש יוכל גם לבחור בכל רגע לבטל את ההרשמה להודעות של אותו סלב או חברה. העסקים יוכלו לצפות בנתונים כמו כמה הודעות שלחו, כמה מהן הגיעו לאנשים וכמה מהם באמת קראו אותן.

כמו כן, העסקים יוכלו לשלוח הודעות חכמות, שיציגו לכל משתמש טקסט בשפה אחרת - תכונה חשובה במדינה כמו ישראל, בה עסקים רבים נאלצים כיום לתחזק חשבונות שירות לקוחות נפרדים בשפות עברית, ערבית, אנגלית ורוסית.