מגמה מעורבת בסיום בוול סטריט; הדאו סגר מעל 22,000 נק'

פורסם סקר ADP אשר היה נמוך מתחזיות האנליסטים, יומיים לפני דוח התעסוקה לחודש יולי ■ עונת הדוחות בעיצומה; בין המדווחות ניתן למצוא את סודהסטרים ואת טסלה

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ד') במגמה מעורבת.

מדד הדאו ג'ונס עלה עם פתיחת המסחר מעל הרמה הפסיכולוגית של 22 אלף נקודות רמה ששמר עליה עד סיום המסחר, זאת בעיקר בהשפעת הדיווח אמש של חברת אפל  על עלייה של 12% ברווח הנקי ל-8.72 מיליארד דולר, וההכנסות עלו ב-7.2% והסתכמו ב-45.41 מיליארד דולר. החברה עקפה את תחזיות הרווח והגיעה לטווח התחזיות בשורת ההכנסות. החברה מכרה ברבעון 41 מיליון אייפונים, בהתאם לצפי.

 

סקר ה-ADP למגזר הפרטי אשר פורסם היום הצביע על הוספה של 178 אלף משרות חדשות בחודש יולי, נמוך תחזיות האנליסטים אשר צפו הוספה של 190 אלף משרות.

סקר זה מהווה קדימון לדוח התעסוקה הרשמי שיפורסם מחרתיים, הצפוי להצביע על תוספת של 180 אלף משרות חדשות בחודש החולף, לאחר הוספה של 187 אלף משרות חדשות ביוני. שיעור האבטלה צפוי לרדת מ-4.4% ביוני ל-4.3% ביולי.

"המשקיעים בארה"ב ממשיכים להיות חירשים בנוגע להתרחשויות הפוליטיות בוושינגטון, אך זה עשוי להשתנות אם יחל תהליך שעלול להסתיים בהדחתו של הנשיא. לעת עתה, הכיוון חיובי", ציינו היום ב-CMC Markets.

לצד נתוני המאקרו, מספר חברי פד נשאו היום דברים. נשיאת שלוחת הפדרל ריזרב בקליבלנד לורטה מסטר תישא דברים וצפויה להתייחס לתחזיות הכלכליות של כלכלת ארה"ב, בעוד שנשיא שלוחת הפד בסן פרנסיסקו ג'ון וויליאמס ידבר על מדיניות מוניטרית.

עונת הדוחות בוול סטריט בעיצומה, והיום דיווחו, בין היתר ענקית המזון מונדלז  , טיים וורנר , וחברת הביטוח היומנה , ולאחר המסחר יקבלו הסוחרים את התוצאות הכספיות של AIG  , של פיטביט  ושל טסלה .

סודהסטרים  עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון השני שפרסמה היום. סודהסטרים רשמה הכנסות של כ-131 מיליון דולר, צמיחה של 9.6% לעומת הרבעון המקביל, ושל 13.3% לעומת הרבעון הקודם. בכך עקפה החברה את תחזיות האנליסטים בכ-2 מיליון דולר. גם בשורה התחתונה תוצאות החברה היו טובות מתחזיות השוק, וסודהסטרים רשמה ברבעון השני רווח נקי של 14.4 מיליון דולר, שהם 64 סנט למניה, לעומת תחזית האנליסטים ל-54 סנט.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]