הוט ורמי לוי: חבילת טלוויזיה באינטרנט ב-89 שקל לחודש

בהוט מייעדים את החבילה לתחרות בנטפליקס וכן ובסלקום ופרטנר ■ רמי לוי: "חיפשנו לתת מוצר מעולה במחיר זול" ■ התקנה ב-199 שקל וממיר נוסף ב-29 שקל בחודש

חברת הוט ואיש העסקים רמי לוי השיקו היום (ה') מיזם טלוויזיוני חדש - רמי לוי TV. מדובר במיזם טלוויזיה שיעבוד על גבי האינטרנט ויהיה מבוסס על המוצר שהשיקה הוט לאחרונה - NEXT.

מדובר על חבילה שבהוט מייעדים אותה לתחרות בנטפליקס וכן בתחרות מצד סלקום ופרטנר, והיא למעשה הופכת להיות הפלטפורמה לשידורי טלוויזיה על גבי האינטרנט של הוט, שתעבוד גם על טאבלטים, סמארטפונים ומחשבים. עד היום החבילה לא כללה ערוצים ליניאריים, וכעת החבילות החדשות כן יכללו.

מבחינת תוכן, החבילה תכלול VOD עשיר, שאליו יעלו כל סדרות המקור החדשות של הוט במקביל למועד עלייתן בשירות הרגיל, וגם לא מעט תכנים זרים כולל הספרייה המלאה של HBO.

הערוצים הלינאריים כוללים את כל ערוצי עידן פלוס (2, 10, "כאן" וכדומה), ולמרות שהוט עדיין לא הגיעה לסיכום סופי עם הערוצים המסחריים לגבי התשלום עבור התכנים שלהם, על-פי הערכות העניין צפוי להיפתר עד להשקה הרשמית.

בכל הנוגע לספורט, מחיר הבסיס כולל את ערוצי ספורט 5 ו-5 פלוס, כשמי שירצה להוסיף גם את ערוצי הפרימיום, ישלם עליהם לפי אותו מחיר שגובות הפלטפורמות המתחרות (67 שקל לערוצי צ'רלטון, 52 שקל לערוצי הפרימיום של ספורט 5). הערוץ של one, בו משודרים משחקי הליגה הספרדית הפופולרית, לא נכלל בינתיים בחבילה.

בסך-הכול לפי ההודעה של הוט, החבילה כוללת 35 ערוצים לינאריים ו-4,500 תכנים שונים ב-VOD.

בנוסף, הוט הודיעה על שדרוג של NEXT ל-"NEXT פלוס", שכולל עושר תוכני יותר גדול, ובמקביל על שיתוף-הפעולה עם רמי לוי באותו מוצר. כלומר, רמי לוי בעצם ימכור את חבילת NEXT פלוס במחיר של 89 שקל לחודש, והוט תמכור את המוצר במחיר של 99 שקל לחודש.

המחיר אינו כולל התקנה בסך 199 שקל עבור ממיר אחד. כל ממיר נוסף יהיה כרוך בתוספת של 29 שקל בחודש. חבילות הספורט יתומחרו בנפרד בשני המסלולים.

רמי לוי TV ישווק בחנויות המרכולים של רמי לוי, כפי שהוא משווק את חבילות הסלולר שלו, כאשר בעתיד הקרוב לוי צפוי להרחיב את שיתוף-הפעולה עם הוט, והוא ישיק איתה ככל הנראה גם חבילות אינטרנט.

רמי לוי ומנהל פעילות התקשורת שלו, רן אפרתי, דברו על כך שבכוונתם להשיק פתרון קצה לקצה במחיר משתלם בהתאם לאסטרטגיה של הקבוצה כולה. אפרתי ציין כי מדובר בחבילה שנותנת מענה למרבית הציבור שרוצה לצרוך תוכן ממוקד ולא לשלם על מה שהוא לא רואה, במחיר הכי זול שאפשר.