איזי ג'ט: מתקשים להירדם? שלמו 10 דולר על צלילי מטוס סילון

החברה יצאה ב"סינגל" וגם ב"אלבום" של "צלילי סילון", על טהרת צליליהם של רעשי המנועים ■ דעת מומחים: האזנה לרעש לבן משפרת את איכות השינה ■ ההכנסות - לצדקה

חברת התעופה הבריטית EASY JET איזי ג'ט / צלם: רויטרס
חברת התעופה הבריטית EASY JET איזי ג'ט / צלם: רויטרס

חברת התעופה איזי ג'ט סבורה כי אם תקשיבו לצלילי המנועים של המטוסים - תירדמו בקלות, ותהיה לכם שינה איכותית יותר. החברה יצאה ב"סינגל" וגם ב"אלבום" של "צלילי סילון", על טהרת צליליהם של רעשי המנועים. באופן הומוריסטי, באיזי ג'ט אומרים "מי יודע, אולי נהפוך לחברת התעופה הראשונה שתגיע לצמרת מצעד הסינגלים והאלבומים בבריטניה". 

החברה מוכרת את האלבום ב-10 דולר, את הסינגל להורדה בדולר אחד, וניתן יהיה לרכוש גם מהדורה מוגבלת על גבי תקליט ויניל. כל ההכנסות מועברות לצדקה: ארגון העוסק בתחום שינת ילדים - The Children’s Sleep Charity.

החברה מוסרת כי המהלך שלה מגיע ברקע דעת מומחים, לפיה האזנה לרעש לבן משפרת את איכות השינה. מחקרים מסבירים כי רעש לבן מסייע למוח לחסום הפרעות שינה על-ידי מיסוך רעשי רקע וצלילים חזקים ומתפרצים.

הסינגל והאלבום, ובו גרסאות ארוכות יותר של הקטעים, הוקלט בגובה 39,000 רגל, ובהם נשמעים שני מנועי סילון מסוג CFM 56.

איזי ג'ט היא חברת הלואו קוסט הראשונה שהפעילה שירות מישראל עוד בנובמבר 2009 עם הקו הראשון בין תל-אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. מאז החברה הרחיבה את פעילותה בישראל והפכה להיות לאחת מחברות התעופה המובילות בנמל התעופה בן-גוריון, כשהיא מטיסה למעלה מ-700,000 נוסעים בשנה בקווים מישראל ואליה. כיום החברה מפעילה קווים בין תל-אביב ל-11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי.