חבר ארגון פשע חשוד באיומים על נציג משטרת ישראל בתאילנד

מהמשטרה נמסר כי מסכת האיומים וההכפשות הסדרתית כללה פוסטים בהם איומים מפורשים על חיי נציג משטרת ישראל בתאילנד ועל חיי ילדיו ■ החשוד הוא חבר בארגון פשיעה בדרום

הותר לפרסום: חקירה מורכבת של משטרת ישראל בגין איומים על נציג המשטרה בתאילנד הביאה למעצרו של החשוד במעשים אלה, חבר בארגון פשיעה בדרום. חטיבת התביעות של משטרת ישראל תגיש היום (א') כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לדברי המשטרה, היא "רואה בחומרה רבה חציית קו אדום זה הכרוך באיומים והכפשות שקריות כנגד אנשי משטרה מתוך רצון להכשילם במילוי תפקידם הכרוך באכיפת החוק, ותביא למיצוי הדין עם המעורבים, בכל מקום בו יימצאו".

לדברי המשטרה, במהלך החודש האחרון פתחה משטרת ישראל בחקירה מורכבת חוצת-יבשות, בסיוע האינטרפול וגורמי חקירות מאגף החקירות, בחקירת מסכת איומים והכפשות בינלאומית שהתנהלה מעל גבי הרשתות החברתיות ואתרי המדיה השונים בארץ ובתאילנד כנגד נציג משטרת ישראל בתאילנד.

עוד נמסר מהמשטרה כי מסכת האיומים וההכפשות הסדרתית כללה פוסטים בהם איומים מפורשים על חיי נציג המשטרה בתאילנד ועל חיי ילדיו, מדיה בה מוצגת דמותו של הקצין כאשר בסמיכות לראשו אקדח עם קליע שנורה לעברו וכתבות כוזבות בהן "הושתלו" הכפשות מפוברקות.

לפני כשבוע, במהלך החקירה הסמויה עצרו בלשי היחידה המרכזית 5 חשודים, ביניהם שניים תושבי באר-שבע ו-3 תושבי המרכז, הקשורים לארגון פשיעה בדרום. בתום חקירה הוארך מעצרם של חלקם, כשבסיומה של החקירה שוחררו 4 חשודים בתנאים מגבילים. 

כנגד החשוד המרכזי, תושב רמלה, גובשה תשתית ראייתית, ביום חמישי האחרון הוגשה הצהרת תובע, והיום כאמור חטיבת התביעות של המשטרה תגיש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.