תע"א: העובדים הסירו את הסכסוך - השעיית חברי הוועד בוטלה

זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ עפ"י ההסכם החדש, עם הסרת סכסוך העבודה תבוטל השעייתם של ששת חברי ארגון העובדים - ובהם היו"ר אהוד נוף ויאיר כץ, בנו של שר הרווחה חיים כץ

אהוד נוף / צילום: תע"א
אהוד נוף / צילום: תע"א

ערב השנה החדשה, התעשייה האווירית וארגון העובדים שלה פותחים דף חדש: היום (ג') דיווחה החברה לבורסה כי חתמה על הסכם חדש עם ארגון העובדים, ובמסגרתו הוא יסיר את סכסוך העבודה שהעיב על יחסי העבודה בחברה במהלך החודשים האחרונים.

"גלובס" חשף בסוף השבוע שעבר את המגעים האינטנסיביים שהתקיימו בין נציגי העובדים לבין הנהלת החברה והמנכ"ל שלה, יוסי וייס.

על-פי ההסכם החדש, עם הסרת סכסוך העבודה שהוכרז בחודש מאי בידי העובדים, תבוטל השעייתם של ששת חברי ארגון העובדים, ובהם היו"ר אהוד נוף ויאיר כץ, שהוא בנו של היו"ר הקודם וכיום שר העבודה והרווחה, חיים כץ.

סכסוך העבודה שהוסר הוכרז בעקבות ההשעיה של חברי ארגון העובדים, וזאת בטענה כי מדובר במהלך שנועד לפגוע בעבודה המאורגנת בחברה, וכי אין סיבה ממשית להשעות את חברי הארגון, שכן לא הוגשו נגדם כתבי אישום.

מההסכם שנחתם בין הצדדים עולה כי ארגון העובדים והנהלת החברה יקיימו ביניהם הידברות על הסרה אפשרית של סכסוך עבודה נוסף שעדיין נמצא בתוקף והוכרז בחודש אוגוסט, בעקבות חלוקת בונוסים בידי ההנהלה מבלי לשתף את העובדים.

עוד התחייבו העובדים במסגרת ההסכם החדש כי הם יחדשו את פעילותם אל מול ההנהלה כדי לקדם את הסכם ההבראה שנחתם בקיץ שעבר. מדובר בהסכם שגובש על רקע מצבה הכספי של החברה, ובמסגרתו יסיימו את תפקידם מאות מבין עובדי החברה.