אישום: גנב זהות מתושב צרפת ומשך הלוואות במאות אלפים

לפי כצב האישום, תושב דימונה בן 44 נהג להזדהות בסניפי הבנק עם תיעוד מזויף על-שמו של אזרח ישראלי המתגורר בצרפת, פתח חשבונות בנק על-שמו ומשך הלוואות במאות אלפי שקלים

שוחד / צילום: Shutterstock
שוחד / צילום: Shutterstock

לאחר חקירה של המשטרה, הוגש בימים האחרונים כתב אישום נגד תושב דימונה בן 44, בחשד לשורה של מעשי מרמה והונאה שביצע כלפי בנקים.

לפי האישום, הנאשם נהג להזדהות בסניפי הבנק עם תיעוד מזויף על-שמו של אזרח ישראלי המתגורר בצרפת משנת 2004. בנוסף זייף הנאשם מסמכים כגון תעודת עובד, פנקסי צ'קים וכרטיסי אשראי על הזהות המזויפת, ובכך הציג מצג-שווא מול הבנקים בכדי לקבל הלוואות, כרטיסי האשראי והצ'קים.

לאחר חקירה סמויה, עצר כוח של משטרת ישראל את החשוד בשעת מעשה ב-31 באוקטובר בתוך סניף בנק בראשון-לציון, כאשר הגיע למשוך במרמה כספי הלוואות תוך התחזות לאחר באמצעות תעודת זהות מזויפת ותלושי שכר מזויפים.

לדברי המשטרה, עוד עולה בחקירתו כי הנאשם פתח 3 חשבונות בנק נוספים בבנקים שונים על-שם הזהות המזויפת, ובכך משך כספי הלוואות על סך 110 אלף שקל וכן צ'קים מגופים שונים על סך כ-30 אלף שקל וכן עשה שימוש בכרטיסי חיוב על סך 67 אלף שקל.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ואתמול (ד') הוגש נגדו לבית משפט השלום בראשון-לציון כאמור כתב אישום ובקשת מעצר עד תום הליכים.