פרק של "שבאבניקים" דלף לרשת; הוט נאלצה להעלותו ל-VOD

גרסה לא סופית של פרק מספר 5 של סדרת המקור החדשה עלה לאחרונה ליו טיוב למרות שיועד לשידור רק בשבוע הבא ■ בהוט מדווחים כי בעקבות פנייתם הסרטון שדלף הוסר מהאתר, וכי המקרה ייבדק

פרק מספר 5 בסדרה החדשה "שבאבניקים" שהיה מיועד לעלות לשידור בהוט רק ביום ראשון הבא דלף לרשת בגרסה לא סופית שלו, ובהוט נאלצו להעלות אותו כשבוע לפני הזמן ל-VOD. בהוט מדווחים כי בעקבות פנייתם ליו-טיוב הסרטון שדלף הוסר מהאתר, וכי המקרה ייבדק.

הסדרה שעלתה לשידור בשבוע שעבר עוסקת בארבעה תלמידי ישיבה ששלושה מהם משתייכים לנוער השוליים של העולם החרדי. בהוט מדווחים כי מאז עלייתה לשידור היא זוכה להצלחה גדולה, וקצב ההורדות של הפרקים הראשונים שלה שכבר עלו ל-VOD מזכיר סדרות מקור פופולריות שלה מהעבר כדוגמת "זגורי אימפריה" ו"הבורר". הפרק הראשון של הסדרה שעלה בצורה חוקית ליו-טיוב רשם עד כה למעלה מחצי מיליון צפיות באתר. יוצרי הסדרה הם אלירן מלכה ודניאל פאר. מאור זגורי, היוצר של "זגורי אימפריה", שותף בבימויה.

אתמול דיווחה החברה המתחרה, yes, כי הפרק הראשון של העונה השנייה של הסדרה המצליחה "פאודה" זכה אצלה לנתוני צפייה גבוהים במיוחד. על פי הדיווח, במדידת הצפייה שביצעה החברה בקרב לקוחותיה שלה רשם הפרק רייטינג גבוה של 12%. הוט ו-yes אינן חברות בוועדת המדרוג ולכן למרות שנתוני הצפייה בערוצים שלהם נמדדים על ידי הוועדה הם אינם מתפרסמים באופן רשמי. החברות מפרסמות מפעם לפעם נתוני צפייה שנמדדים על ידן, בדרך כלל כשמדובר בסדרות שלהן שזוכות להצלחה בקרב הצופים.