11 ישראלים חשודים בניהול הימורים והלבנת הון באילת

משטרת ישראל ורשות המסים שיתפו פעולה בחקירת הלבנת הון מהימורים לא חוקיים ■ במסגרת החקירה פשטו שוטרים על ספינת הימורים באילת ועצרו את בעל הספינה

פשיטה על ספינת הימורים / קרדיט: דוברות המשטרה
פשיטה על ספינת הימורים / קרדיט: דוברות המשטרה

רשות המסים ומשטרת ישראל עיכבו לחקירה 11 חשודים בעבירות הלבנת הון של כספים שהתקבלו מהימורים בלתי חוקיים. מדובר בחקירות שנערכו בהמשך לחקירת משטרה שהחלה באוגוסט 2017, במסגרתה פשטו שוטרים על ספינת הימורים באילת.

מאז פרוץ החקירה המשיכו חוקרי משטרת ישראל, יחד עם חוקרי מס הכנסה ירושלים והדרום, בשיתוף-פעולה עם פקיד שומה אילת, לחקור את מסלול הכסף שהתקבל בביצוע עבירת ההימורים והגיע לידי העבריינים לאחר הלבנתו, ובמסגרת זו עיכבו אתמול והיום (ג') 11 חשודים בעבירות הלבנת הון.

במהלך פעילות עיכוב החשודים נערך חיפוש בבתיהם של החשודים, ונתפסו ראיות הקושרות אותם לכאורה לטענת החוקרים לעבירות מס והלבנת הון. החקירה נמשכת. החשוד העיקרי, מי שעל-פי חשד החוקרים הוא בעל הספינה, נעצר היום עד ליום חמישי להמשך חקירה.

באוגוסט 2017 פשט כוח משטרה הכולל בלשים וחוקרים על ספינת "אטלנטיק איקס" בנמל אילת. על-פי החשד, הספינה משמשת כספינת הימורים הפועלת שלא כחוק. במשטרה חושדים כי ההימורים מתנהלים גם בשטחי מדינת ישראל ו/או כי התחלת העבירה נעשית בתחומי המדינה.

כוח משטרת ישראל שפשט על הספינה מצא מספר מהמרים ששיחקו באולם המשחקים, וכן נתפס ציוד הימורים הכולל שולחנות, משחקי כספים ושולחנות רולטה. עוד נתפסו סכומי כסף ישראלי וזר בשווי מעל 100 אלף שקל, אשר על-פי החשד לא דווח לידי רשויות המס, ומקורו בעבירה.

הימורים לא חוקיים באילת / קרדיט: דוברות המשטרה
 הימורים לא חוקיים באילת / קרדיט: דוברות המשטרה