הושקו בישראל: 3 מחשבים חדשים שפותחו במיוחד לגיימרים

תחום הגיימינג נחשב כיום למנוע הצמיחה של עולם התוכנה ■ בעוד ששוק המחשבים העולמי נמצא בירידה קלה, ענף הגיימינג צמח ב-37% מ-2016 ל-2017, והתחזית לשנה הקרובה היא צמיחה של עוד כ-20% ■ חברת Asus השיקה היום את נבחרת הגיימינג לשנת 2018

גיימר מקצועי מוציא עשרות אלפי שקלים על ערכת משחק: תחום הגיימינג נחשב כיום למנוע הצמיחה של עולם התוכנה. בעוד ששוק המחשבים העולמי נמצא בירידה קלה, ענף הגיימינג צמח ב-37% מ-2016 ל-2017 והתחזית לשנה הקרובה היא צמיחה של עוד כ-20%.

על רקע הנתונים המרשימים האלו השיק מותג הבת של חברת אסוס, ROG republic of gamers, מס' מחשבי גיימינג שמיועדים לצאת לשוק במהלך 2018. עפ"י המפרט של המחשבים החדשים ניתן לקבוע כי אסוס מכוונת את עצמה אל קהל הגיימרים המתקדם ביותר. בין המחשבים שהוצגו מצאנו את ה-Rog Zephyrus GX501 שהוא לטענת החברה המחשב הנייד הדק בעולם לגיימרים. הוא מגיע עם מסך בגודל 15.6 אינץ', כרטיס מסך GTX 1080 של NVIDIA ומעבד במהירות GHz3.8. עם פתיחת המחשב נפתחות מיד תעלות איוורור תחתיות שמטרתן לקרר את רכיבי המחשב שנוטים להתחמם במהירות תוך כדי עבודה.

לצידו הוצג גם ה-Asus NovaGo שמגיע עם שני חידושים מעניינים. האחד הוא המסך אשר מסתובב על צירו וע"י כך המחשב מקבל ניראות של טאבלט. השני, שהוא מהפכני באמת, הוא הרצת windows 10 pro עם מעבד snapdragon ולא מעבד של אינטל כנהוג.

המחשב היקר והמתקדם ביותר בסדרה שהוצג היום היה ה-Chimera G703 בעל המסך הרחב בגודל 17.3 אינץ' ורזולוציית Full HD. המחשב מגיע עם מעבד של אינטל במהירות Ghz3.9 ומכיל את טכנולוגיית ה-G sync של NVIDIA שמונעת הפרעות וריצודים על המסך בזמן תנועה. העלות למחשב מתחילה ב-19 אלף שקל. אין ספק שמדובר בסכומים שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, כנראה רק אלו שממש מכורים לעניין.