ביג השלימה רכישת 50% מקניון בת ים לפי שווי של 555 מיליון ש'

ביג תרכוש 50% ממניות הקניון מידי אשטרום נכסים תמורת 125 מליון שקל, המשקפים את שווי החברה בניכוי התחייבויותיה ■ תפעול הקניון ינוהל במשותף ע"י ביג ואשטרום ■ הקניון מניב רווח נקי של 39 מליון שקל בשנה

ביג מרכזי קניות מדווחת היום (ד') על השלמת עסקת רכישת 50% מקניון בת ים מחברת אשטרום נכסים  לפי שווי של כ-555 מיליון שקל.

שטחו המסחרי של קניון בת ים (GLA) הוא כ-21 אלף מ"ר. בקניון יש למעלה מ-100 חנויות שונות ומגוונות. בין השוכרים המובילים במרכז נמנים H&M, קסטרו, רנואר, פוקס, אלדו, מקדולנד'ס וסטימצקי. בקניון יש כ-1,000 מקומות חניה.

קניון בת ים מניב כיום NOI שנתי של כ-39 מליון שקל.

עסקת הרכישה מתבצעת באמצעות רכישת 50% ממניות חברת הנכס מידי אשטרום נכסים (אשר טרום הרכישה מחזיקה בבעלות המלאה במניות חברת הנכס), כך שתמורת הרכישה ביג  צפויה לשלם כ-125 מליון שקל, המשקף את שווי החברה נטו בניכוי התחייבויותיה.

קניון בת-ים / צילום: איל יצהר
 קניון בת-ים / צילום: איל יצהר

חי גאליס, המשנה למנכ"ל ביג, ציין כי רכישת קניון בת ים, שנהנה ממיקום אסטרטגי והנו אחד הקניונים הוותיקים והחזקים בישראל, יחזק את תיק הנכסים של ביג בישראל.

עוד אמר גאליס: "בנוסף לאטרקטיביות ולעוצמת הקניון כיום, בכוונת ביג ואשטרום להמשיך ולהשקיע בהשבחת הקניון ולשלבו בתנופת ההתחדשות העירונית והצמיחה של בת ים".

ירון רוקמן, מנכ״ל אשטרום נכסים, מסר: "אנו שמחים על השלמת העסקה עם ביג וכניסתה כשותפה בקניון בת ים. כעת, עם הצטרפותה של ביג, נפעל ליצירת חוויית מסחר ובילוי משודרגת עבור תושבי העיר והסביבה. השותפות בקניון בת ים היא הבסיס הראשוני להמשך שיתוף-פעולה עסקי מוצלח בין שתי הקבוצות".