פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית

פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל

פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

שבועות ספורים לאחר שבחרה משרד פרסום חדש, ממשיכה התעשייה האווירית לעבות את מערך הפרסום שלה: ל"גלובס" נודע כי החברה ניהלה לאחרונה מכרז גם לבחירת משרד שיהיה אחראי על תקציב פעילות הרשתות החברתיות של החברה. בסופו נבחר משרד הדיגיטל פרפל אינטראקטיב. הפעילות מיועדת לשוק המקומי והבינלאומי. ההתקשרות עם המשרד בנויה על ריטיינר חודשי של כמה אלפי שקלים.

התעשייה האווירית היא חברה ממשלתית, ומתוקף כך חל עליה חוק חובת מכרזים. אך בשונה מרוב החברות הממשלתיות שפועלות בישראל המחזיקות משאב או זיכיון ציבורי כלשהו ומתפעלות אותו לטובת הציבור בישראל - התעשייה האווירית היא חברת טכנולוגיה המתקיימת מיכולתה למכור את הפיתוחים שלה עצמה.

התעשייה האווירית פועלת בשוק תחרותי ובזירה הבינלאומית, ומתוקף כך היא נזקקת לפעילויות שיווק ופרסום - בדומה לכל חברה מסחרית אחרת; אך בשונה מרוב החברות המסחריות המקובלות (גם חברות 'עידן חדש' בתחומי הדיגיטל והטכנולוגיה), קהל היעד של התעשייה האווירית הוא מאובחן ומצומם. מדובר במאות אלפי אנשים בודדים ברחבי העולם בתחומים כמו צבא, רגולציה, ממשל גורמי ביטחון וכדומה.

מתוקף סוג השיווק שלה שינתה החברה לאחרונה את הגישה שלה לנושא הפרסום. כך למשל, במכרז האחרון לבחירת משרד פרסום הושם לראשונה הפוקוס על בחירת ספק בעל יכולות דיגיטליות - זאת לאור הכוונה להסיט לכיוון הדיגיטל את רוב תקציב הפרסום. ואכן, בתקציב הפרסום בהיקף של כ-6 מיליון שקל זכתה חברת הדיגטל dantsu ישראל.

חברת פרפל אינטראקטיב היא בבעלות אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור. בין לקוחות החברה נמנים קבוצת עזריאלי, הודיס, אדידס, מטבחי זיו, כצט, eBay ועוד.