כחצי שנה לאחר הפיצול: סמנכ"ל התוכניות של רשת פורש

ארז בן-הרוש, ששימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל התוכן של רשת, הודיע היום כי יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים • לבן-הרוש עדיין לא מונה מחליף, והוא צפוי להמשיך בתפקידו במהלך החודשים הקרובים ולהוביל את עליית "האח הגדול" בחודש הבא

ארז בן-הרוש, סמנכ"ל התוכן של רשת 13 ב-6 השנים האחרונות, יעזוב בקרוב את תפקידו. בערוץ, שם עומדים לקראת אחד האתגרים הגדולים שלהם מאז פיצול ערוץ 2 - העלאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בחודש הבא - מסרו היום (ב') כי בן-הרוש "ימשיך להוביל בחודשים הקרובים את פרויקט הדגל 'האח הגדול'".

שלושת הערוצים המסחריים חווים בימים אלה את אחת התקופות המאתגרות ביותר בתולדותיהם, לאחר שמאז פיצול ערוץ 2 בנובמבר, קשת ורשת מתחרות לראשונה זו בזו, ויחד עם ערוץ 10, כל השלוש רושמות הפסדים כבדים. מאז יציאת הפיצול לדרך, מי שנטלה את ההובלה בטבלאות הרייטינג בשעות הפריים-טיים היא קשת, כשרשת נמצאת אחריה במקום השני.

לבן-הרוש עדיין לא מונה מחליף, וכאמור הוא צפוי להמשיך בתפקידו במהלך החודשים הקרובים.

בן-הרוש החל בעבודתו ברשת לפני כ-8 שנים, אז מונה למנהל תוכניות הפריים-טיים של רשת, ולאחר כשנה וחצי בתפקיד מונה לסמנכ"ל התוכן במקומו של אילן דה פריס שפרש.

במהלך השנים בהן שימש כסמנכ"ל התוכן של הערוץ, בן-הרוש היה אחראי לתוכניות ריאליטי מקוריות כמו "משחקי השף", ו"אוטו אוכל", דרמות מקוריות כמו "הרמון", "המדרשה", "נבסו"  ו"שנות ה-80" ופורמטי ריאליטי בינלאומיים גדולים כמו "דה ווייס", "המירוץ למליון" ו"מהפכה במטבח". עוד לפני כן, כבמאי וכיוצר, הוא היה אחראי לסדרות כמו "אחד העם 1", "שוטטות" ועוד.

מטעמו של בן-הרוש נמסר היום: "אני רוצה להודות למנכ"ל רשת, אבי צבי, על ההזדמנות הגדולה שניתנה לי לנהל את התוכן ברשת בשנים האחרונות, להקמת תשתית תוכן עם המותגים הגדולים בעולם ולייצר טלוויזיה ברמה בינלאומית, עם הטאלנטים המובילים בישראל. אני רוצה להודות לצוות התוכן וההפקה המוכשר שהקיף אותי, על ההישגים שהיו ואלה שעוד יבואו. תודה לדירקטוריון, להנהלה ולעובדים ברשת על המסירות. אני מאחל הצלחה רבה לערוץ 13 שהוא חלק ממני".

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר היום: "אני מודה לארז על התקופה שהייתה ועל התקופה שעוד תהיה. ארז בנה והצעיד את מחלקת התוכן של רשת להישגים חסרי תקדים - החל מתקופות קשות יותר עבור החברה ועד להצלחות גדולות ובעיקרן המעבר לערוץ 13 עם שבוע שידורים מלא. ארז הוא איש טלוויזיה בנשמתו, עברנו יחד דרך ארוכה ומוצלחת ונותר לי רק לאחל לו -  בשמי, בשם ההנהלה ובשם הדירקטוריון של רשת - הרבה הצלחה בעתיד".