012 מובייל מגיבה לאקספון: 100 ג'יגה ואפל מיוזיק ב-29 שקל

חברת הסלולר מבית פרטנר השיקה חבילת הכול כלול שתקפה לשנתיים, בעקבות כניסתה של אקספון לענף

סלולר / צילום: שאטרסטוק
סלולר / צילום: שאטרסטוק

מי שחשב שהכניסה של אקספון לשוק הסלולר תעבור בשקט יחסי, כנראה שהולך להתבדות. 012 מובייל מקבוצת פרטנר משיקה את אחד המבצעים היותר אגרסיביים בשוק הסלולר: חבילה של 100 ג'יגה תמורת 29 שקל לחודש למשך שנתיים. אלא ש-012 מובייל לא מסתפקת בזה ובנוסף היא מציעה בחבילה את אפל מיוזיק לתקופה של חצי שנה חינם. בתום ההטבה, לקוחות 012 מובייל ישלמו 19.90 שקל בחודש עבור אפל מיוזיק. המבצע אינו כולל דמי מעבר, או תשלום עבור סים והוא פתוח לכל הלקוחות מכל החברות. לאחר שנתיים המחיר יעלה ל-49 שקל.

אקספון, שפועלת תחת המותג We4G, השיקה את פעילותה עם שתי תוכניות: 29 שקל ו-40 ג'יגה לכל החיים או 19 שקל ו-10 ג'יגה לשנתיים. 

המבצע של 012 מובייל בא לאחר שבשבוע הראשון להשקה של We4G הראו נתוני הניידות שפרטנר מותקפת, ולקוחות רבים נוטשים. המותג החדש אף אימץ את הצבע הכתום שהיה בעבר צבע החברה של פרטנר. מביני עניין אומרים שגם השפה העיצובית באתר של המתחרה הצעיר, מאד מזכיר ודומה לשפה של פרטנר. לפיכך, המבצע של 012 הוא כנראה תגובה לכך. עם זאת, המבצע יזכה לגיבוי בקמפיין טלוויזיה, שמעיד שייתכן שהחברה תכננה אותו מראש. 

בתקופת חיים רומנו כמנכ"ל פרטנר השיקה החברה תוכנית לכל החיים (עם תנאים קצת פחות דרמטיים אך באותו מחיר) וגייסה בתוך פרק זמן קצר 10,000 מנויים. למרות ההצלחה בגיוס המנויים, המחיר של המבצע היה כבד ומניות חברות התקשורת הגיבו בירידה משמעותית. 

כעת, מעניין מה יהיה ביום ראשון והאם השוק יגיב למבצע של 012 מובייל, שכן הוא ללא ספק מחריף את התחרות ויש להניח שיהיה לו ביקוש. בשולי הדברים נזכיר גם כי 012 מובייל היא אחת המערכות המוצלחות בפרטנר והתפקוד שלה הוא מאד יעיל.