מתכוננים למונדיאל: הפרסומת של בזק - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה של כ-800 אלף שקל בפרסומת המונדיאל של פרטנר, היא 
ממוקמת במקומות נמוכים בדירוג הזכירות והאהדה

גידי גוב בקמפיין בזק / צילום מסך
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום מסך

3 חברות - בזק, הוט ופרטנר - משתמשות השבוע בשידורי המונדיאל כדי לקדם את שירותי הטלוויזיה שלהן ואת איכות השירות שהן מציעות, זאת למרות שאף אחת מהן לא מרוויחה מכך באופן ישיר (מפרסומות). 

בזק מנסה להמשיך לרכב על גל ההצלחה יוצא הדופן של הפרסומת המושקעת מאוד שבה הזמר עומר אדם עושה פרפרזה לשיר המיתולוגי מהמחזמר "עוץ לי גוץ לי", כדי לקדם את הצפייה באמצעותה בשידורי המונדיאל. ומאחר שהמונדיאל נערך ברוסיה, בזק מגייסת לשם כך את מקהלת הצבא האדום - אחד האייקונים שיותר מזוהים עם המדינה. 

גם הפרסומת החדשה מצליחה יפה וממוקמת במקום הראשון בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום השני בדירוג הפרסומות האהובות. באופן טבעי, שיעורי האהדה והזכירות לפרסומת נמוכים יחסית לקודמתה, אם כי גבוהים יחסית לפרסומות אחרות. 

הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הגבוהים בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.5%.

הוט, באמצעות ראובני-פרידן, משתמשת בשחקן רונאלדו ובכוכבי הסדרה "השבאבניקים", והפרסומת בכיכובם מדורגת במקום השני בדירוג האהובות. 

גם פרטנר מקדמת את הצפייה במשחקי המונדיאל ואפילו משקיעה בכך לא מעט כסף: הפרסומת של החברה, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה של כ-800 אלף שקל. עם זאת, למרות ההשקעה הגבוהה יחסית, היא ממוקמת במקומות נמוכים בדירוג הזכירות והאהדה.

הפרסומת ל-yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, חוזרת השבוע להוביל את דירוג הפרסומות האהובות ורושמת שיעור אהדה דומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.2%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 602, והוא נמוך ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (636). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-23.4 מיליון שקל, והוא גבוה ביחס לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר, שעמד על 21.7 מיליון שקל. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות