דובר ההסתדרות יקודם לתפקיד ראש אגף ההסברה בארגון

יניב לוי, שמשמש בתפקיד דובר ההסתדרות מאז 2013, יהיה אחראי מעכשיו גם על אגף חדש שירכז את כל פעילות הפרסום, ההסברה והדיגיטל של הארגון

יניב לוי / צילום: אורן כהן
יניב לוי / צילום: אורן כהן

מוסדות ההסתדרות אישרו היום (ד') את הרחבת מינהלת התקשורת השיווקית בארגון ואת הקמת אגף חדש שירכז את כל תחומי ההסברה, ניהול המשברים, הפרסום, הדוברות והדיגיטל. יניב לוי, דובר ההסתדרות בחמש השנים האחרונות, נבחר לתפקיד.

בשנים האחרונות הוביל לוי את כניסתה של ההסתדרות לזירת הפרסום ותרם רבות לביסוס מעמדה בערוצי המדיה החדשים. כמו כן, לוי הוביל את הפקתם של קמפיינים פרסומיים רבים, כאשר קמפיין ההתאגדות הראשון זיכה אותו ואת הארגון בפרס ההשקה המנצחת מטעם איגוד השיווק הישראלי. בין הנכסים הדיגטליים שפיתח והרחיב, ניתן למנות עמודי פייסבוק ארגוניים שנותנים מענה שוטף לגולשים בשלוש שפות עם למעלה מ-120 אלף עוקבים, ערוצי יוטיוב ואינסטגרם פעילים, אתר האינטרנט הארגוני ומתחמי תוכן נוספים.

במסגרת תפקידו לוי היה שותף מוביל לניהול משברים ולהובלה התקשורתית של מאבקי עובדים רבים, בהם: מאבקם של עובדי הדואר, כיל, טבע, אגד, נמלי הים, הצלת רשת השיווק מגה, הצלת בי"ח הדסה ועוד. בנוסף, לוי מילא תפקיד מרכזי בניהול התקשורתי של הסכמים כלכליים בולטים שהושגו בין ההסתדרות לבין גופי המעסיקים והמדינה. בין מהלכי ההסברה שלוי היה אמון על ניהולם: העלאת שכר המינימום במשק, תכנית ניסנקורן-כחלון לצמצום תופעת עובדי הקבלן, הסכם המסגרת במגזר הציבורי, הגדלת פנסיית החובה, המתווה להעלאת קצבאות הנכות, קיצור שבוע העבודה ומהלכים רבים נוספים.

טרם הצטרפותו להסתדרות, לוי (41), היה דובר ומנהל קשרי החוץ של הקריה האקדמית אונו ובעברו שימש כמנהל ההפקה בחטיבת המבצעים של רשות השידור. במשך 12 שנים ערך והגיש את תכניות האקטואליה ברדיו ירושלים וכיהן כחבר בצוות ההיגוי של התחנה. במסגרת תפקידו הנוכחי, לוי משמש גם כמרצה לתחומי התקשורת במכון למנהיגות עובדים.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, בירך על המינוי ואמר כי "פתיחת האגף החדש בראשות לוי, היא בחירה טבעית שמשקפת את מה שכבר קורה בפועל".

לוי הודה לניסנקורן ואמר כי הוא "מאמין כי הדרך שבה אנשים צורכים חדשות השתנתה וממשיכה להשתנות וזה מזמן לנו הזדמנויות ואתגרים חדשים ולהסתדרות יש אחריות להמשיך ולהרחיב את דרכי התקשורת עם ציבור העובדים והגמלאים למען צמצום הפערים החברתיים".