אורי גורן הודיע על סיום תפקידו כמנהל הדיגיטל של אל-על

גורן כיהן בתפקיד משנת 2016 והיה אחראי בין היתר על השקת המכירות הפומביות BID2FLY באתר אל-על

אורי גורן / צילום: סיון פרג'
אורי גורן / צילום: סיון פרג'

לא מעט שינויים ידעה אל-על במצבת כוח-האדם שלה בשנה האחרונה, וכעת מתבצע שינוי גם בתחום הדיגיטל, אותו חייבת החברה להזניק קדימה. מנהל הדיגיטל של החברה, אורי גורן, הודיע היום (ב') על סיום תפקידו. גורן כיהן בתפקיד משנת 2016. הוא הגיע לאל-על משטראוס מים ולפני כן שימש כמנהל שיווק בפלאפון.

אל-על כבר מבינה שהערוץ הדיגיטלי יכול להוות מנוע צמיחה ולהוות קשר ישיר וחשוב עם הנוסעים, בעיקר אחרי שהיא הודיעה לאחרונה כי תפסיק לשלם עמלות לסוכני הנסיעות.

לפי דיווחי אל-על, ב-2017 צמחו ההכנסות מהדיגיטל לכ-350 מיליון דולר. גורן היה אחראי בין היתר על השקת המכירות הפומביות BID2FLY באתר אל-על.

אורי גורן מסר: "אני מבקש להודות לגונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על, על האמון האישי ועל ההזדמנות הגדולה שאפשרו לי להוביל את תחום הדיגיטל בחברה בתקופה של תחרות מתגברת ותנאי שוק מאתגרים במיוחד. כמו כן, אני מאחל לשחר מרקוביץ הצלחה גדולה בתפקידו החדש כסמנכ"ל הדיגיטל. שחר ניחן בכל התכונות המצוינות שיאפשרו המשכיות במהפכת הדיגיטל לקראת האתגרים העסקיים העומדים בפני החברה. אל-על היא חברה ייחודית המשלבת מקצוענות ורוח, והייתה עבורי בית מקצועי מרתק ואינטנסיבי. כעת, כשהיסודות חזקים, והמתודולוגיה עובדת, החלטתי לעבור לאתגר הבא".