למרות שכבר ירדה מהאוויר: הפרסומת ל-yes הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי ממשיכה להיות הזכורה ביותר, והפרסומת לתמי 4 היא המושקעת ביותר עם היקף השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

קמפיין yes / צילום מסך
קמפיין yes / צילום מסך

רבות דובר בחודשים האחרונים על השילוב בין פרסום אונליין ואופליין, אך לעתים רחוקות מתאפשר לראות את זה קורה בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. מאחר שהרף הראשוני הוא זכירות, וכדי לצלוח זאת נדרשת בעיקר השקעה גדולה ומדיה שיוצרת אימפקט, נדיר לראות בדירוג האהובות פרסומת שעולה מהדיגיטל או נגזרת מפעילות דיגיטלית.

זכורות ואהובות 5-7-18
 זכורות ואהובות 5-7-18

הפרסומת של yes מצליחה השבוע לייצר את השילוב החמקמק. השבוע, למרות שכבר ירדה מהאוויר, היא חוזרת להיות מדורגת כפרסומת האהובה ביותר. זאת, ככל הנראה, בעקבות מהלך דיגיטלי של החברה שעלה בימים האחרונים לרשת (וידאו קליפ של האמן סטפן לגר שבו מככבת הילדה אמילי), שזכה להצלחה רבה ברשת, ויש להניח שזה מה שעורר מחדש את המודעות והאהדה למותג. המהלך לא צפוי להישאר רק בדיגיטל, ובימים הקרובים הוא יעלה גם לטלוויזיה.

בזק בינלאומי ממשיכה גם השבוע להיות הפרסומת הזכורה ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-36% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.6%.

הפרסומת לתמי 4, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.2 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 679, והוא נמוך ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (725). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-34.7 מיליון שקל - נמוך במעט מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (28.1 מיליון שקל).