ברוש: תמיד פעלתי כחוק; אמשיך לכהן כנשיא התעשיינים

שבוע לאחר שנעצר ושוחרר בחשד להעלמת מס של 1.5 מיליון שקל, ניהל שרגא ברוש את ישיבת מועצת נשיאות התעשיינים

שרגא ברוש  / צילום:תמר מצפי
שרגא ברוש / צילום:תמר מצפי

שבוע לאחר שהוא ואחיו נעצרו ושוחררו בחשד להעלמת מס בגובה של 1.5 מיליון שקל, ניהל היום (ה') נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש את ישיבת מועצת נשיאות התעשיינים.

במהלך הישיבה ברוש התייחס אל פרשת מעצרו , ביחד עם אחיו, יו"ר איגוד תעשיות המתכת יריב ברוש ואמר "תמיד פעלתי על פי החוק ובכוונתי לשתף פעולה עם רשות המסים. אמשיך לכהן כניא התאחדות התעשיינים במשרה מלאה, במלוא המרץ וזאת כפי שעשיתי עד כה".

דבריו של ברוש נאמרו על רקע שמועות שנפוצו במהלך הימים האחרונים שלפיהן כמה חברים בהתאחדות התעשיינים קוראים להדחת ברוש מתפקידו. עם זאת, אותם תעשיינים לא נחשפו מעולם - ונכון להיום לא הוגשה כל בקשה רשמית למוסדות ההתאחדות למהלך שעשוי לערער את מעמדו של ברוש.

בישיבה השתתפו כ 20 מתוך 24 חברי הנשיאות ובהם בכירי ההתאחדות, נשיא קוקה-קולה ישראל, רוני קוברבוסקי; שלום זיידלר; רון תומר; חיים הורביץ; הנרי צימרמן ועוד.

תעשיינים שהשתתפו בישיבה טענו כי השמועות מהימים האחרונים על מהלכים להדחת ברוש הם תולדה של "המצאות, רכילויות בעילום שם ומשאלות לב של אנשים פרטיים".

ברוש ואחיו נעצרו במסגרת חקירה שמתקיימת בידי רשות המסים, ולטענתם הסיבה למעצרם היא אי הבנה או טעות חשבונאית - לכל היותר, ולא מעשה שהיה בו זדון.