בני שיזף עוזב את הפניקס; הערכות: דניאל כהן יחליפו

לאחר כעשר שנים בקבוצת הביטוח ה פניקס , בני שיזף, המנהל את תחום החיסכון לטווח ארוך בחברה, פורש מתפקידו בקבוצת הביטוח • ככל הידוע שיזף עוזב על רקע מתיחות שהתעוררה ביחסיו למול מנכ"ל הקבוצה • עוד נודע כי עמוס לוזון, סמנכ"ל בכיר ומנהל אשכול הסדרים פנסיוניים בהפניקס, עוזב את החברה ויעבור לנהל את סוכנות הענק של אמנון גור

בני שיזף / צילום: אמיר מאירי
בני שיזף / צילום: אמיר מאירי

לאחר כעשר שנים בקבוצת הביטוח הפניקס, בני שיזף, המשנה למנכ"ל ומנהל תחום חיסכון ארוך טווח וסיכוני חיים, עוזב. על פי הערכות בשוק הביטוח מי שמועמד להחליף אותו הוא דניאל כהן, שהבוקר הודיע על עזיבתו את כלל ביטוח.

ככל הידוע שיזף עוזב על רקע מתיחות שהתעוררה ביחסיו למול מנכ"ל הקבוצה, אייל לפידות. הפניקס, שבשליטת קבוצת דלק, הנה קבוצת הביטוח השנייה בגודלה בשוק המקומי.

שיזף הצטרף להפניקס לאחר שמילא מספר תפקידים בכירים בבנק הפועלים. דניאל כהן, משנה למנכ"ל כלל ביטוח, עזב אותה היום, זמן קצר לאחר מינויו של יורם נוה למנכ"ל החברה. גם כהן היה מועמד לתפקיד. על פי הערכות גם שיזף נבחן כמועמד לתפקיד מנכ"ל כלל ביטוח.

עוד נודע כי עמוס לוזון, סמנכ"ל בכיר ומנהל אשכול הסדרים פנסיוניים בהפניקס, עוזב את החברה ויעבור לנהל את סוכנות הענק של אמנון גור.