אלון גולדשטיין מונה לסמנכ"ל קבוצת "ידיעות אחרונות"

גולדשטיין, עד לאחרונה בעל תפקיד בכיר בקשת, עזב את קבוצת "ידיעות" לפני כשנתיים וחצי, וכעת הוא חוזר לגוף שבו עשה את רוב הקריירה העיתונאית שלו - כשברקע הערכות כי בקבוצה כולה צפויים שינויים דרמטיים, בין היתר בתפקיד העורך הראשי

ארנון (נוני) מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות" / צילום: אמיר מאירי
ארנון (נוני) מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות" / צילום: אמיר מאירי

אלון גולדשטיין, עד לאחרונה בעל תפקיד בכיר בקשת, הצטרף ל"ידיעות אחרונות" ומונה לסמנכ"ל הקבוצה - כך נודע ל"גלובס". גולדשטיין עשה את רוב דרכו המקצועית ב"ידיעות אחרונות", כשלפני כשנתיים וחצי עזב את העיתון לאחר שמילא בו שורה של תפקידים בכירים, והצטרף לקשת כאחראי על נושא התוכן השיווקי ושיתופי-הפעולה המסחריים בערוץ.

כעת, כאמור, הוא יחזור ל"ידיעות אחרונות", בעיתוי מעניין, כשברקע נשמעות כל העת הערכות על שינויים דרמטיים שעומדים להתחולל בקבוצה. בין היתר, על-פי הערכות, העורך הראשי של העיתון ב-7.5 השנים האחרונות, רון ירון, עשוי לסיים את תפקידו בקרוב. עוד מעריכים בקבוצה כי מי שיחליף אותו בתפקיד עשוי להיות ראש מערכת החדשות, נטע לבנה.

גם בכל הנוגע למנהלים הבכירים בקבוצה שוררת אי-בהירות. האחרון שכיהן כמנכ"ל הקבוצה כולה היה ינון אנגל הוותיק, כשמי שאמור היה להחליף אותו הוא מנכ"ל ynet, אבי בן-טל, אך זה הודיע בחודשים האחרונים כי הוא מוותר על תפקיד המנכ"ל. בן-טל נשאר מנכ"ל ynet וימשיך לשמור על הסמכויות הרחבות שבהן הוא מחזיק שנוגעות גם ל-ynet ולגם לעיתון עצמו. כעת שוררת שוב אי-בהירות לגבי השאלה האם ומתי אכן יאויש התפקיד. בעבר הרחוק יותר שימש הבעלים, ארנון (נוני) מוזס עצמו, כמנכ"ל הקבוצה.

גולדשטיין הצטרף ל"ידיעת אחרונות" בראשית שנות ה-2000. לאחר מספר שנים הוא חצה את הקווים לעיתון "מעריב", שם שימש במספר תפקידי עריכה במערך החדשות. בשנת 2007 חזר לידיעות כראש דסק החדשות, ומשם התקדם למגוון תפקידים, ובהם עורך מגזין "24", ובהמשך מונה למשנה לעורך הראשי של העיתון. ב-2014 מונה לתקופה קצרה במקביל גם למשנה לעורך ynet. כאמור, בסוף 2015 הוא הודיע על עזיבה והצטרף לקשת.